Kærester i ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Efter badet foran spejlet og beklagede mig over hængemave, strækmærker, hængebryster og alt det andet der hang. Martin sagde bare at det ikke gjorde noget. Han var stolt over at jeg havde født ham et barn

Så hyler eneste højgravide i flokken altså lige lidt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

CA

AnneBJ skriver:

Så hyler eneste højgravide i flokken altså lige lidt... 

Ja også mig! Selvom jeg bare fejede kommentaren væk og fnyste lidt da han sagde det, så betød det faktisk mere end hvad jeg lige troede!

Anmeld

28. marts 2011

CA

Diana... skriver:

Ihh et skønt indlæg. Her hjemme er vi ikke så gode til det lige pt men vi har også ALT for meget om hoved hmm måske det så er ekstra vigtigt at pleje forholdet. 

Jeg havde også sagt nej tak til pasning det ville jeg slet ikke være klar til  

KRam

Ja du har nok ret - det er måske egentlig der det er aller vigtigst! 

Et kompliment, et lille kys under madlavningen, tage lortebleen for den anden, et klap på numsen og alle de andre små ting kan gøre meget!

Tænker tit på mine forældre som nogle rigtig gode forbilleder. Vi var 4 børn født på 4 år, de fik os mens de var unge så pengene var ikke de største og de tog uddannelse i mens. De har altså været meget pressede. Og jeg husker bare hvordan de tog en svingom i køkkenet mens der blev lavet mad, de kyssede i forbifarten(og DET synes jeg bare var ulækkert), de krammede når de havde hænderne frie til det. Tror altså det er vigtigt midt i det hele. Det prøver jeg i hvert fald at huske på... Martin er vildt god til det! 

Anmeld

28. marts 2011

piadas

Carina87 skriver:

Det VAr romantisk! Selvom jeg selvfølgelig som altid lige skulle være sur på ham et kort øjeblik. DET ville jeg virkelig ønske jeg kunne lade være med! SUK! For han skal jo altså ikke være den eneste der retter sig efter den anden!

Hold da op - kobberbryllup! Hvor dejligt! Fedt med din lyst til lalandia i stedet! Det gir da god mening at hygge sig sammen allesammen! 

He he - når I er sikre på I ikke skal have flere?! Hvor mange skal I ha? I er jo allerede langt over hvad gennemsnittet får af børn Det synes jeg er skønt, for 1,9 er godt nok ikke et højt gennemsnit. Det vi jo faktisk sige at der er mandefald i Danmark

Så er vi jo nogen der må kæmpe det tal op ad

Er glad for at du tænke det samme om pasningen. Altså det er jo ikke fordi jeg ikke stoler 100% på vores forældre, for det gør jeg! De er virkelig kompetente og har jo også selv 4 og 5 børn de har øvet sig på MEN jeg har det bare sådan alligevel at jeg synes han skal være hos os så vidt muligt! De kan selvfølgelig godt passe ham en aften eller noget, men ikke en hel weekend!

Jeg har ogsåproblemer med de korte kommentarer... 

Hæhæ, altså jeg har selv en storesøster og en lillebror. Min søster og jeg var 9 og 12, da han blev født, så han har jo altid været lidt alene. Så galt er det jo ikke med Ida ift. de to store her, men alligevel synes vi, at hun ikke skal være "alene" lige som min lillebror! Så det ender nok med, at vi får nummer 4, hvis altså det kan lade sig gøre - vi har jo altid haft svært ved at få børn, og det bliver jo nok ikke nemmere med alderen!

Min mand er den yngste af 12 (!) (oprindelig 14 men en bror og søster døde da de var små), så han er jo vant til at være mange!

Hvis det stod til ham skulle vi have et helt fodboldhold, men jeg tror nu nok, jeg siger stop ved nummer 4! Der skal jo også være økonomi til det, og ikke mindst tid til dem allesammen!

Det var så en kort kommentar fra mig!

Anmeld

28. marts 2011

CA

piadas skriver:

Hæhæ, altså jeg har selv en storesøster og en lillebror. Min søster og jeg var 9 og 12, da han blev født, så han har jo altid været lidt alene. Så galt er det jo ikke med Ida ift. de to store her, men alligevel synes vi, at hun ikke skal være "alene" lige som min lillebror! Så det ender nok med, at vi får nummer 4, hvis altså det kan lade sig gøre - vi har jo altid haft svært ved at få børn, og det bliver jo nok ikke nemmere med alderen!

Min mand er den yngste af 12 (!) (oprindelig 14 men en bror og søster døde da de var små), så han er jo vant til at være mange!

Hvis det stod til ham skulle vi have et helt fodboldhold, men jeg tror nu nok, jeg siger stop ved nummer 4! Der skal jo også være økonomi til det, og ikke mindst tid til dem allesammen!

Det var så en kort kommentar fra mig!

Så får I jo over dobbelt så mange børn som gennemsnittet

Jeg vil også have mig en dejlig flok. Måske gider jeg ikke være gravid fra nu og så til jeg er fyrre, men skal da ha nogle stykker 4 er et godt tal!

14 er tilgengæld vildt mange!!! 

Og der svarede jeg så endnu kortere end dig

Anmeld

28. marts 2011

piadas

Carina87 skriver:

Så får I jo over dobbelt så mange børn som gennemsnittet

Jeg vil også have mig en dejlig flok. Måske gider jeg ikke være gravid fra nu og så til jeg er fyrre, men skal da ha nogle stykker 4 er et godt tal!

14 er tilgengæld vildt mange!!! 

Og der svarede jeg så endnu kortere end dig

Ja, jeg ved ikke hvorfor, men jeg vil gerne have et lige antal!

Vi bliver jo nødt til at sikre de fremtidige generationer, så lad os alle avle med de lækre babyer, vi laver!

Jeg satsede på, at skrive endnu kortere end dig, men jeg er sgu ikke sikker på, at det lykkedes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.