Kærester i ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

CA

Hvordan plejer I parforholdet?

Synes nemt det hele kan komme til at gå op i baby, vasketøj, klynkebaby, smilebaby, vasketøj, snakkebaby, gylpebaby, vasketøj, baby med lort i bleen, vasketøj, baby med lort i dobbeltsengen vasketøj, babyrytme, madlavning, vasketøj, rengøring og timing og tilrettelæggelse. Og når man føler sig som en sur gammel, grå og mølædt karklud kan det ære svært at føle sig toplækker og give sig hen samtidig...   Eller er det kun herhjemme og kun mg der har det sådan?

I går skulle vi til IKEA for at købe det aktivitetsstativ vi ville have til Johs mos. Vi aftalte at det blev på Johannes' præmisser. Dvs. vi tog derud, så han var klar til at blive puttet til formidags-slums når vi ankom, og ville først køre igen når han var vågen, ammet og skiftet.

Det resulterede i, at jeg først var skide sur over, at der var så mange mennesker, og at vi var så hurtigt færdige, at det var træls at vide at vi nu skulle have evigheder til at gå mellem mylderet. MEN det blev vildt hyggeligt En tur mere rundt i butikken uden stress og jag, en kop kaffe og et stykke kage(fy!) i cafeen. Og da vi havde siddet og sludret og snakket om alle der ikke kunne høre os et stykke tid, bevægede vi os over i ILVA. Der brugte vi et par timer på at gå og kigge og drømme om, hvad der skal i huset når vi engang får det osv. Tilsidst vågnede Johs og vi satte os i cafeen derovre, hvor han blev ammet og vi fik sen frokost. Det var SÅ hyggeligt! Vi havde fået skabt en situation, hvor vi på ingen måde kunne skynde os, eller tænde fjernsynet, støvsuge, sove eller ordne vasketøj - kun slentre og hygge! 

På søndag(hvor Pias lille Ida skal døbes i øvrigt) har vi bryllupsdag. Der er godt nok sket meget det sidste år!! Det har på ingen måde været som vi havde troet det her år skulle være.

Det har været meget meget bedre!!Godt at det ikke er alting vi kan planlægge på forhånd!

Vi har lejet den hytte vi var på "bryllupsrejse" i. (hvilket var det første uplanlagte der skete i vores ægteskab, da vi egentlig skulle have været på afbudsrejse dagen efter den store fest)

Jeg glæder mig til weekenden og til bare at være os 3! Det blir dejligt! Vi skal også have Johannes med i badeland - håber det blir hyggeligt!

Bedstemødrene har selvfølgelig tilbudt at passe lækkermåsen, men det kan jeg altså ikke få mig selv til! Jeg kommer da til at savne ham!! Og gider ikke lege Maren Malkeko med lejet malkemaskine Og hvad hvis nu HAN kommer til at savne OS!? Det er da OS der skal trøste ham! Så det blev et nej tak.

Kunne I finde på at tage en weekend uden jeres guldklumper når de er så små? Er jeg pylret? 

Det blev lidt langt... Men ville lige dele IKEA på den måde kan anbefales!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

AnneBJ

Det lyder til det endte med at blive en DARJLIG! dag...!

Jeg ville også tage min bebs med Vi skal til bryllup når lillemanden er ca. 2 måneder (hvis han altså NOGENSINDE kommer ud?!!) og min mor har tilbudt sig, men jeg vil godt nok hellere være nødt til at tage tidligt hjem fra bryllup end at få ham passet allerede!

Anmeld

27. marts 2011

Angelspot

Ej hvor er det så sandt som det er skrevet, BABY overalt!!

Men vi er heldigvis ikke kørt surt i det... endnu Vi gør ikke noget specielt for at pleje forholdet som sådan, vi er bare meget gode til at komplimentere hinanden og huske at der er andet bag ved hængeøjne og hængerøv. Så selvom jeg har været oppe og amme hele natten og virkelig ligner den karklud du beskrev, så får jeg det største kys og en hånd på bagdelen, når manden kommer hjem fra arbejde Det kan holde gejsten oppe, også når modet er helt nede.

Herhjemme er 'nogen' ikke så glad for Ikea, men jeg er helt sikker på at jeg sagtens ville kunne holde humøret højt i en hel uge, hvis jeg fik en dag deroppe

Hvor er det bare fedt at høre at i kan hygge jer på den måde og at Johannes var en god dreng den dag, det betyder meget

Anmeld

27. marts 2011

piadas

Æj, Carina! Jeg har aldrig troet, at en tur i IKEA kunne være så romantisk, som du får det til at lyde!

Hvor lyder det bare til, at det var en dejlig tur, hvor alle var glade!

Vi gør ikke noget specielt, men vi er sgu nok også blevet for vant til hinanden, og så har jeg en mand, der ikke er vildt romantisk, så når der skal ske noget ud over det sædvanlige, er det som regel mig, der skal tage initiativ til det! Vi har da været på weekendophold et par gange, men jeg tror egentlig bare ikke, det er os. Jeg vil faktisk meget hellere en tur i Lalandia, hvor vi også kan have ungerne med, hvis jeg kunne vælge...men altså vi har også kobberbryllup om mindre end et år, så skal man vel også falde lidt af på den?!

Nej, det er da dejligt, når jeg brokker mig over min store røv, hængemave og endnu mere hængebryster, at han så siger, at det ikke gør ham noget, og at han nok skal give mig en brystopstramning, når vi er sikre på, at vi ikke skal have flere børn!

Jeg skal da forresten lige huske, at tænke på jer på søndag, Carina! Sjovt sammentræf!

Hvis jeg skulle på weekend, ville jeg helt klart tage Ida med. Jeg er også af den mening, at hun er mest tryg sammen med os - især når hun er så lille. Jeg ved, at vi skal til 50 års fødselsdag hos min faster til juli, hvor Ida er 5 måneder, og jeg ved allerede nu, at Ida skal med, selvom hun måske er begyndt at få andet end brystmælk, men jeg GIIIIIDER ikke malke ud og bøvle med brystspændinger osv. Det har jeg prøvet, og jeg synes, det er alt for bøvlet!

Hvorfor kan jeg ikke finde ud af at skrive en KORT kommentar?!

Anmeld

27. marts 2011

Sofia

Hvor lyder det bare som en dejlig kæreste-dag hihi johs mos, havde helt glemt at i kalder ham det, så sødt

Anmeld

27. marts 2011

CA

AnneBJ skriver:

Det lyder til det endte med at blive en DARJLIG! dag...!

Jeg ville også tage min bebs med Vi skal til bryllup når lillemanden er ca. 2 måneder (hvis han altså NOGENSINDE kommer ud?!!) og min mor har tilbudt sig, men jeg vil godt nok hellere være nødt til at tage tidligt hjem fra bryllup end at få ham passet allerede!

Han skal nok komme ud Anne! Og jeg kan virkelig godt forstå du hellere vil tage tidligt hjem. Sådan har jeg det også

Anmeld

27. marts 2011

CA

Angelspot skriver:

Ej hvor er det så sandt som det er skrevet, BABY overalt!!

Men vi er heldigvis ikke kørt surt i det... endnu Vi gør ikke noget specielt for at pleje forholdet som sådan, vi er bare meget gode til at komplimentere hinanden og huske at der er andet bag ved hængeøjne og hængerøv. Så selvom jeg har været oppe og amme hele natten og virkelig ligner den karklud du beskrev, så får jeg det største kys og en hånd på bagdelen, når manden kommer hjem fra arbejde Det kan holde gejsten oppe, også når modet er helt nede.

Herhjemme er 'nogen' ikke så glad for Ikea, men jeg er helt sikker på at jeg sagtens ville kunne holde humøret højt i en hel uge, hvis jeg fik en dag deroppe

Hvor er det bare fedt at høre at i kan hygge jer på den måde og at Johannes var en god dreng den dag, det betyder meget

Dejligt at I er så gode til at huske hinanden! Vi er heller ikke kørt sure i det og nyder det endnu. Men alligevel kan jeg godt nogen gange føle mig mere som mor end som kæreste. 

I går stod jeg efter badet foran spejlet og beklagede mig over hængemave, strækmærker, hængebryster og alt det andet der hang. Martin sagde bare at det ikke gjorde noget. Han var stolt over at jeg havde født ham et barn Så kan man lidt igen... Det er jo ikke det vigtigste - det vigtigste er da at have det godt sammen

Anmeld

28. marts 2011

CA

piadas skriver:

Æj, Carina! Jeg har aldrig troet, at en tur i IKEA kunne være så romantisk, som du får det til at lyde!

Hvor lyder det bare til, at det var en dejlig tur, hvor alle var glade!

Vi gør ikke noget specielt, men vi er sgu nok også blevet for vant til hinanden, og så har jeg en mand, der ikke er vildt romantisk, så når der skal ske noget ud over det sædvanlige, er det som regel mig, der skal tage initiativ til det! Vi har da været på weekendophold et par gange, men jeg tror egentlig bare ikke, det er os. Jeg vil faktisk meget hellere en tur i Lalandia, hvor vi også kan have ungerne med, hvis jeg kunne vælge...men altså vi har også kobberbryllup om mindre end et år, så skal man vel også falde lidt af på den?!

Nej, det er da dejligt, når jeg brokker mig over min store røv, hængemave og endnu mere hængebryster, at han så siger, at det ikke gør ham noget, og at han nok skal give mig en brystopstramning, når vi er sikre på, at vi ikke skal have flere børn!

Jeg skal da forresten lige huske, at tænke på jer på søndag, Carina! Sjovt sammentræf!

Hvis jeg skulle på weekend, ville jeg helt klart tage Ida med. Jeg er også af den mening, at hun er mest tryg sammen med os - især når hun er så lille. Jeg ved, at vi skal til 50 års fødselsdag hos min faster til juli, hvor Ida er 5 måneder, og jeg ved allerede nu, at Ida skal med, selvom hun måske er begyndt at få andet end brystmælk, men jeg GIIIIIDER ikke malke ud og bøvle med brystspændinger osv. Det har jeg prøvet, og jeg synes, det er alt for bøvlet!

Hvorfor kan jeg ikke finde ud af at skrive en KORT kommentar?!

Det VAr romantisk! Selvom jeg selvfølgelig som altid lige skulle være sur på ham et kort øjeblik. DET ville jeg virkelig ønske jeg kunne lade være med! SUK! For han skal jo altså ikke være den eneste der retter sig efter den anden!

Hold da op - kobberbryllup! Hvor dejligt! Fedt med din lyst til lalandia i stedet! Det gir da god mening at hygge sig sammen allesammen! 

He he - når I er sikre på I ikke skal have flere?! Hvor mange skal I ha? I er jo allerede langt over hvad gennemsnittet får af børn Det synes jeg er skønt, for 1,9 er godt nok ikke et højt gennemsnit. Det vi jo faktisk sige at der er mandefald i Danmark

Så er vi jo nogen der må kæmpe det tal op ad

Er glad for at du tænke det samme om pasningen. Altså det er jo ikke fordi jeg ikke stoler 100% på vores forældre, for det gør jeg! De er virkelig kompetente og har jo også selv 4 og 5 børn de har øvet sig på MEN jeg har det bare sådan alligevel at jeg synes han skal være hos os så vidt muligt! De kan selvfølgelig godt passe ham en aften eller noget, men ikke en hel weekend!

Jeg har ogsåproblemer med de korte kommentarer... 

Anmeld

28. marts 2011

CA

Sofia skriver:

Hvor lyder det bare som en dejlig kæreste-dag hihi johs mos, havde helt glemt at i kalder ham det, så sødt

Det var virkelig en dejlig dag! Ja Johs mos ligger så godt i munden, men han blir nok træt af det en dag... 

Anmeld

28. marts 2011

Diana...

Ihh et skønt indlæg. Her hjemme er vi ikke så gode til det lige pt men vi har også ALT for meget om hoved hmm måske det så er ekstra vigtigt at pleje forholdet. 

Jeg havde også sagt nej tak til pasning det ville jeg slet ikke være klar til  

KRam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.