Hvordan plejer I parforholdet?
Synes nemt det hele kan komme til at gå op i baby, vasketøj, klynkebaby, smilebaby, vasketøj, snakkebaby, gylpebaby, vasketøj, baby med lort i bleen, vasketøj, baby med lort i dobbeltsengen vasketøj, babyrytme, madlavning, vasketøj, rengøring og timing og tilrettelæggelse. Og når man føler sig som en sur gammel, grå og mølædt karklud kan det ære svært at føle sig toplækker og give sig hen samtidig...
Eller er det kun herhjemme og kun mg der har det sådan?
I går skulle vi til IKEA for at købe det aktivitetsstativ vi ville have til Johs mos. Vi aftalte at det blev på Johannes' præmisser. Dvs. vi tog derud, så han var klar til at blive puttet til formidags-slums når vi ankom, og ville først køre igen når han var vågen, ammet og skiftet.
Det resulterede i, at jeg først var skide sur over, at der var så mange mennesker, og at vi var så hurtigt færdige, at det var træls at vide at vi nu skulle have evigheder til at gå mellem mylderet. MEN det blev vildt hyggeligt
En tur mere rundt i butikken uden stress og jag, en kop kaffe og et stykke kage(fy!) i cafeen. Og da vi havde siddet og sludret og snakket om alle der ikke kunne høre os et stykke tid, bevægede vi os over i ILVA. Der brugte vi et par timer på at gå og kigge og drømme om, hvad der skal i huset når vi engang får det osv. Tilsidst vågnede Johs og vi satte os i cafeen derovre, hvor han blev ammet og vi fik sen frokost. Det var SÅ hyggeligt! Vi havde fået skabt en situation, hvor vi på ingen måde kunne skynde os, eller tænde fjernsynet, støvsuge, sove eller ordne vasketøj - kun slentre og hygge! 
På søndag(hvor Pias lille Ida skal døbes i øvrigt
) har vi bryllupsdag. Der er godt nok sket meget det sidste år!! Det har på ingen måde været som vi havde troet det her år skulle være.
Det har været meget meget bedre!!
Godt at det ikke er alting vi kan planlægge på forhånd!
Vi har lejet den hytte vi var på "bryllupsrejse" i. (hvilket var det første uplanlagte der skete i vores ægteskab, da vi egentlig skulle have været på afbudsrejse dagen efter den store fest
)
Jeg glæder mig til weekenden og til bare at være os 3! Det blir dejligt! Vi skal også have Johannes med i badeland - håber det blir hyggeligt!
Bedstemødrene har selvfølgelig tilbudt at passe lækkermåsen, men det kan jeg altså ikke få mig selv til! Jeg kommer da til at savne ham!! Og gider ikke lege Maren Malkeko med lejet malkemaskine
Og hvad hvis nu HAN kommer til at savne OS!? Det er da OS der skal trøste ham! Så det blev et nej tak.
Kunne I finde på at tage en weekend uden jeres guldklumper når de er så små? Er jeg pylret?
Det blev lidt langt... Men ville lige dele
IKEA på den måde kan anbefales!