AnneBJ skriver:
Jeg bliver formodentlig tilbudt en igangsættelse imorgen - fordi regionen og dermed Kolding Sygehus er ved at ændre procedure, for netop at undgå manglende fostervand osv... Men jeg ved det ikke præcist, skal have kørt strimmel imorgen og så må jeg tage den derfra...
Jeg har forsøgt alt! Eller dvs., ikke vekage, amerikansk olie og sådan noget, men har vandret op og ned af trapperne i vores opgang, støvsuget, vasket gulve og også helt over i den anden grøft hvor jeg undlod at lave noget i 2 dage, for så var kroppen frisk og klar... Det virkede så ikke rigtig noget af det.
Får du "lov" at gå tiden ud, når der er tvillinger, eller "blander" man sig, hvis de ikke er ude en bestemt dag?
Okay, jamen det håber jeg på du gør, for det må da være mega træls, synes en uge over tid er nok, ikke mere da.
Jeg for det sådan helt dårligt, hva nu hvis det bliver mig engang, det gider jeg sgu da ikke, hehe, den skal bare ud når den er færdig ergo senste 40+0, hehe. Jamen tror bare du skal blive ved med afslappingen, når der ikke er sket noget endnu, så du er frisk og klar til fødslen. Men øvbøv han trækker på sig.
Jamen man bliver aller senest sæt igang på termin, men jeg har endnu ikke hørt en nå til termin, og det er en grænse for bebserne, men som jeg forstår det, kan man blive tilbydt igangsættelse i uge 38. Men lider enten du eller bebserne overlast, bliver de taget ud med det samme. Så det er meget mere individuelt end, hvis der kun er en.