Dreng 41+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

AnneBJ

bb78 skriver:

Årh en smuk mavse 

Puuuuuuuuuust... SÅ, Nu kom der en masse ve-støv efter dig 

Tark, og tak for vestøv!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

MinWilliam

Super fin mave

Håber snart han vil se dagens lys..

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

AnneBJ skriver:

Not much to say.... 

Kom uuuuud!!! 

Hold da op en mave....min sagde 42+2, før jeg fødte...og det var ved igangsættelse, ellers tror jeg at jeg var gravid endnu..

Krydser for du snart går i gang, af dig selv..

Anmeld

29. marts 2011

K&S

AnneBJ skriver:

Not much to say.... 

Kom uuuuud!!! 

Kom så UUUUUUUDDDDDD

HEP HEP HEP

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

AnneBJ skriver:

Jeg bliver formodentlig tilbudt en igangsættelse imorgen - fordi regionen og dermed Kolding Sygehus er ved at ændre procedure, for netop at undgå manglende fostervand osv... Men jeg ved det ikke præcist, skal have kørt strimmel imorgen og så må jeg tage den derfra... 

Jeg har forsøgt alt! Eller dvs., ikke vekage, amerikansk olie og sådan noget, men har vandret op og ned af trapperne i vores opgang, støvsuget, vasket gulve og også helt over i den anden grøft hvor jeg undlod at lave noget i 2 dage, for så var kroppen frisk og klar... Det virkede så ikke rigtig noget af det.

Får du "lov" at gå tiden ud, når der er tvillinger, eller "blander" man sig, hvis de ikke er ude en bestemt dag?

Okay, jamen det håber jeg på du gør, for det må da være mega træls, synes en uge over tid er nok, ikke mere da.

Jeg for det sådan helt dårligt, hva nu hvis det bliver mig engang, det gider jeg sgu da ikke, hehe, den skal bare ud når den er færdig ergo senste 40+0, hehe. Jamen tror bare du skal blive ved med afslappingen, når der ikke er sket noget endnu, så du er frisk og klar til fødslen. Men øvbøv han trækker på sig.

Jamen man bliver aller senest sæt igang på termin, men jeg har endnu ikke hørt en nå til termin, og det er en grænse for bebserne, men som jeg forstår det, kan man blive tilbydt igangsættelse i uge 38. Men lider enten du eller bebserne overlast, bliver de taget ud med det samme. Så det er meget mere individuelt end, hvis der kun er en.

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Kofoed33 skriver:

Okay, jamen det håber jeg på du gør, for det må da være mega træls, synes en uge over tid er nok, ikke mere da.

Jeg for det sådan helt dårligt, hva nu hvis det bliver mig engang, det gider jeg sgu da ikke, hehe, den skal bare ud når den er færdig ergo senste 40+0, hehe. Jamen tror bare du skal blive ved med afslappingen, når der ikke er sket noget endnu, så du er frisk og klar til fødslen. Men øvbøv han trækker på sig.

Jamen man bliver aller senest sæt igang på termin, men jeg har endnu ikke hørt en nå til termin, og det er en grænse for bebserne, men som jeg forstår det, kan man blive tilbydt igangsættelse i uge 38. Men lider enten du eller bebserne overlast, bliver de taget ud med det samme. Så det er meget mere individuelt end, hvis der kun er en.

Altså når de er store nok til det, så nok fra uge 32-33 stykker. Det er bare mere når de alligevel har gode chancer for at klare sig ude, vil man ikke resikere der sker noget derinde.

Anmeld

29. marts 2011

AnneBJ

Kofoed33 skriver:

Det er ved at være hårdt og træls ja.. Egentlig mest psykisk synes jeg, fordi man hører så meget om dårligt flow i navlesnor, manglende fostervand osv... (og så glæder jeg mig jo bare MAX til at se den lille fyr )

Det lyder rigtig godt at der er hensyn til den enkelte, for det er da noget andet at bære på to end på en! Min stedmor gik til 39+5 med tvillinger for 13 år siden... CHOK hun var stor til sidst mand!!

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

AnneBJ skriver:

Det er ved at være hårdt og træls ja.. Egentlig mest psykisk synes jeg, fordi man hører så meget om dårligt flow i navlesnor, manglende fostervand osv... (og så glæder jeg mig jo bare MAX til at se den lille fyr )

Det lyder rigtig godt at der er hensyn til den enkelte, for det er da noget andet at bære på to end på en! Min stedmor gik til 39+5 med tvillinger for 13 år siden... CHOK hun var stor til sidst mand!!

Det er også sådan noget jeg bliver lidt bange for.

Ja der kan jo også være forskel i vægt og når man er så stor, er 500 g måske nok til, at du bare ikke kan mere. Hold da på, det vil jeg gerne se billeder af

Anmeld

29. marts 2011

JustAnotherName

AnneBJ skriver:

Not much to say.... 

Kom uuuuud!!! 

Nu har vi altså ventet længe nok, lillemand. KOM SÅ UD TIL OS!!

Anne, jeg håber at du får en fantastisk fødsel....meget, meget snart!

Anmeld

29. marts 2011

AnneBJ

JustAnotherName skriver:

Nu har vi altså ventet længe nok, lillemand. KOM SÅ UD TIL OS!!

Anne, jeg håber at du får en fantastisk fødsel....meget, meget snart!

Åhh mange tak!! Det håber jeg også! - i nat fx (IKKE fordi der er optræk til noget altså )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.