Dreng 41+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Kofoed.

AnneBJ skriver:

Haha nej okay... Det kan godt gå hen og blive pinligt hvis man siger "heeej" på den der "dig-kender-jeg"måde, og så den man hilser på bare ser HELT uforstående ud... 

Det er jo lige det man ikke ønsker, hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Ni-ko-li-ne

smuk ser du ud, men nu skal baby altså UD!

Anmeld

28. marts 2011

AnneBJ

Ni-ko-li-ne skriver:

smuk ser du ud, men nu skal baby altså UD!

Tak!! Og du har fuldstændig ret!

Tak for hepning

Anmeld

28. marts 2011

Bavianis

AnneBJ skriver:

Not much to say.... 

Kom uuuuud!!! 

Ja, kom nu ud! Nu vil vi snart se vidunderet!!

*******************VESTØV!!!*************************

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

AnneBJ skriver:

Not much to say.... 

Kom uuuuud!!! 

Nøj, nu bliver jeg mobsi, det er snart 48 timer siden, du fik 24 timer til at komme ud og hvad laver du??!!? Du ligger bare stadig og goffer i dig inde i mors mave. Nu skal du altså ud om jeg så skal komme hen til mor og gå op og ned af de spanske trapper hele dagen, sååå .

Hehe. jamen så kom dog ud. Er der stadig ikke rigtig tegn på h*n vil ud? (mener det er en han, men glemmer alt for hurtigt for tiden)

Anmeld

29. marts 2011

AnneBJ

Kofoed33 skriver:

Nøj, nu bliver jeg mobsi, det er snart 48 timer siden, du fik 24 timer til at komme ud og hvad laver du??!!? Du ligger bare stadig og goffer i dig inde i mors mave. Nu skal du altså ud om jeg så skal komme hen til mor og gå op og ned af de spanske trapper hele dagen, sååå .

Hehe. jamen så kom dog ud. Er der stadig ikke rigtig tegn på h*n vil ud? (mener det er en han, men glemmer alt for hurtigt for tiden)

Årh du er sød!

Nej ingen tegn overhovedet!! Var ved JDM igår, og der er bare totalt lukket og slukket for alt dernede

Det er en dreng, men kan sagtens forstå du glemmer det - det er svært at holde styr på hvem der venter hvad!  
Han får aldrig nogensinde lommepenge, så usamarbejdsvillig som han er...  

Anmeld

29. marts 2011

Benjamins'mor

Uh, kender det alt for godt, blev sat igang 40+6 pågrund af manglende fostervand.

Masser af ve-støv på vej i din retning. *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

AnneBJ skriver:

Årh du er sød!

Nej ingen tegn overhovedet!! Var ved JDM igår, og der er bare totalt lukket og slukket for alt dernede

Det er en dreng, men kan sagtens forstå du glemmer det - det er svært at holde styr på hvem der venter hvad!  
Han får aldrig nogensinde lommepenge, så usamarbejdsvillig som han er...  

Haha, det vil han fortryde, hehe.

Jamen det er jo det og i din "status" står kønnet ikke, så man skal lige tænke sig om

Så du skal sættes igang fredag/lørdag eller det er ikke aftalt endnu?

Jamen du siger bare til, ellers så tror jeg også hylkedalen er god til en igangsættelse, hvis du har prøvet at godt rundt derude.

Anmeld

29. marts 2011

AnneBJ

Kofoed33 skriver:

Haha, det vil han fortryde, hehe.

Jamen det er jo det og i din "status" står kønnet ikke, så man skal lige tænke sig om

Så du skal sættes igang fredag/lørdag eller det er ikke aftalt endnu?

Jamen du siger bare til, ellers så tror jeg også hylkedalen er god til en igangsættelse, hvis du har prøvet at godt rundt derude.

Jeg bliver formodentlig tilbudt en igangsættelse imorgen - fordi regionen og dermed Kolding Sygehus er ved at ændre procedure, for netop at undgå manglende fostervand osv... Men jeg ved det ikke præcist, skal have kørt strimmel imorgen og så må jeg tage den derfra... 

Jeg har forsøgt alt! Eller dvs., ikke vekage, amerikansk olie og sådan noget, men har vandret op og ned af trapperne i vores opgang, støvsuget, vasket gulve og også helt over i den anden grøft hvor jeg undlod at lave noget i 2 dage, for så var kroppen frisk og klar... Det virkede så ikke rigtig noget af det.

Får du "lov" at gå tiden ud, når der er tvillinger, eller "blander" man sig, hvis de ikke er ude en bestemt dag?

Anmeld

29. marts 2011

Clisolka

AnneBJ skriver:

Not much to say.... 

Kom uuuuud!!! 

Årh en smuk mavse 

Puuuuuuuuuust... SÅ, Nu kom der en masse ve-støv efter dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.