Hej tøser!
Rart at se jeg ikke er alene om problemet...!
Eva: har du fået hygget for meget her i ungers ferie??

Jeg fandt på den gode idé, at min mand skulle begynde at veje mig hver uge. Han har aldrig kendt min vægt (har altid været et meget ømt punkt for mig) - og slet ikke nu, hvor jeg er så ked af den. Jeg brugte en hel uge på at tage mig sammen, overvinde mig selv til, at det ikke var pinligt, at jeg kunne stole på ham osv.
Han ville meget gerne hjælpe osv.
I dag, her til morgen, sagde jeg så, at jeg gerne ville have han vejede mig....det var svært, for jeg er jo så flov over min vægt....!!!
Vi aftalte så, at jeg ikke skulle vide, hvad vægten viste i dag, men at jeg fremover kunne skulle vide om ugens vejning sagde + eller -.
Han skulle så skrive resultatet ned i en bog, som jeg selvfølgelig ikke skulle kigge i. Alt var klart og tydeligt.
Jeg fik overvundet skammen, trådte op på vægten, lukkede øjnene og det næste min mand siger er vægtens tal...højlydt....

...så var alt tabt.
Jeg tudede virkelig, for nu havde jeg endelig betroet ham min vægt..overvundet min skam og sagt til mig selv, at det var okay og jeg jo nu gjorde noget ved problemet........jeg følte bare et kæmpe svigt...

Nå, men jeg skrev så selv tallet op, og besluttede mig for endnu en gang at klare det alene...men nej, hvor blev jeg skuffet.....

Så her er jeg igen, on my own
Lone