Halvsyg - Mødregruppe i morgen - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

Jeg skal have mødregruppen på besøg i morgen. Børnene er fra 2 mdr til 5 mdr. gamle. Jeg har siden i går været snottet, hæs og er begyndt at hoste. Ville du aflyse?

Min fornuft siger at jeg skal aflyse, men er også bare super ærgelig over det da det så vil være 3. gang. De 2 gange før har min baby været snottet.

Jeg ville give de andre en "heads up", sådan, at de har en back up. 
Nogle gange har jeg det selv, som dig - men så går det væk i løbet af natten... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

nvm

Diana... skriver:

Nej for det kan hun ikke vide som jeg skrev en rs-virus er en helt alm forkølelse hos voksne men en farlig virus hos børn 

hmm så skulle jeg blive hjemme hver gang, for både mig og min datter er tit forkølet.

jeg ved da godt man skal passe på. men kan jo heller ikke sidde indspærret hele tiden pga man har snue og hoste

gir dig helt ret i det er alvoreligt med den virus, min venindes søn på 9 mdr har lige haft den, så kender godt til det

Anmeld

27. marts 2011

Dansker i England

Jeg ville lade dem vide, hvordan jeg har det og sige, at de stadig er meget velkomne, men at du også forstår, hvis de vælger at aflyse.

Anmeld

27. marts 2011

Diana...

hmm så skulle jeg blive hjemme hver gang, for både mig og min datter er tit forkølet.

jeg ved da godt man skal passe på. men kan jo heller ikke sidde indspærret hele tiden pga man har snue og hoste

gir dig helt ret i det er alvoreligt med den virus, min venindes søn på 9 mdr har lige haft den, så kender godt til det

Det siger jeg heller ikke man skal men når man ved man skal være sammen med så små børn så bliver man sgu væk! 

Anmeld

27. marts 2011

nvm

Diana... skriver:

Det siger jeg heller ikke man skal men når man ved man skal være sammen med så små børn så bliver man sgu væk! 

men sådan er vi jo så forskellige.......

Anmeld

27. marts 2011

JustAnotherName

Jeg har stemt blankt.

Ville informere de andre mødre på sms, så de vidste det, og derfra selv kunne vælge, om de ville "satse", eller om de syntes det skulle udsættes.

Hvis det "kun" er en hæs stemme og en snotnæse, så behøver det jo slet ikke smitte. Du skal bare sørge for at være ekstra grundig med at vaske dine hænder, og ikke stikke hovedet helt ind i de andres små ansigter. Så er det jo ikke værre med en forkølelse, vil jeg mene - altså det er jo ikke farligt, fordi man har en ganske almindelig snue!

Men folk har forskelligt temperament, og de ER jo også små, børnene!
Så forældrene skal helt klart have det at vide, og have muligheden for at vælge "smitte-risikoen" fra, hvis de er bange for at blive smittede.

Så må det jo udsættes.
Men du ved nok selv, om det er så skidt eller ej.
Og siden du er i tvivl, så er det vel ikke så slemt....eller hvad?

Anmeld

27. marts 2011

twinboys

Aflyse du kunne jo smitte de andre

Anmeld

27. marts 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg skal have mødregruppen på besøg i morgen. Børnene er fra 2 mdr til 5 mdr. gamle. Jeg har siden i går været snottet, hæs og er begyndt at hoste. Ville du aflyse?

Min fornuft siger at jeg skal aflyse, men er også bare super ærgelig over det da det så vil være 3. gang. De 2 gange før har min baby været snottet.

Jeg ville aflyse, så man ikke smitter de andre, så store er børnene jo ikke, så de fanger nemt noget, og selv en lille forkølelse kan være meget trels hos de små

Anmeld

27. marts 2011

Mi

Du kan jo også fortælle de andre hvordan du har det, og lade det være op til dem, om de vil komme og risikere at blive smittet.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.