Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal have mødregruppen på besøg i morgen. Børnene er fra 2 mdr til 5 mdr. gamle. Jeg har siden i går været snottet, hæs og er begyndt at hoste. Ville du aflyse?
Min fornuft siger at jeg skal aflyse, men er også bare super ærgelig over det da det så vil være 3. gang. De 2 gange før har min baby været snottet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ville helt klart aflyse. Ja det er ærgeligt, men der er jo risiko for at smitte både de andre mødre OG deres børn, og det ser jeg bestemt ingen grund til..
Anonym skriver: Jeg skal have mødregruppen på besøg i morgen. Børnene er fra 2 mdr til 5 mdr. gamle. Jeg har siden i går været snottet, hæs og er begyndt at hoste. Ville du aflyse? Min fornuft siger at jeg skal aflyse, men er også bare super ærgelig over det da det så vil være 3. gang. De 2 gange før har min baby været snottet.
jeg ville vente at se, til senere i aften.
men tror ikke jeg ville aflyse når det bare er lidt forkølelse
men elsker også at komme i mødregruppe
Ja det ville jeg uden tvivl. Der er den virus der hedder RS-virus og den er altså farlig for den størrelse børn og det er en ALM forkølelse hos voksne så hvis det er den du har og smitter dem det ville godt nok være synd. Jeg ville aflyse uden at tvivle et sek. Min datter er også forkølet og hoster og jeg har meld afbud i morgen for hun skal ikke smitte de andre med det hun nu engang har.
Jeg ville også aflyse..
nvm skriver: jeg ville vente at se, til senere i aften. men tror ikke jeg ville aflyse når det bare er lidt forkølelse men elsker også at komme i mødregruppe
RS-virus er bare en forkølelse hos voksne mennesker MEN hos små børn under 2 er det en farlig virus som de har svært ved at bekæmpe uden indlæggelse de for noget kræftigt slim på lungerne som de fleste ikke selv kan komme af med så derfor skal de have inhalationer som hjælper dem til at opløse det slim, mange børn får også lagt sonde da de ikke selv har krafter til at spise. det er en farlig virus for så små børn især hvis man ikke opdager den i tide. SP råder også en til at sige til folk at hvis de forkølet skal man ikke invitere dem og selv melde afbud. Bare lige så du ved det for jeg ville selv blive ked af det hvis mit barn skulle gennem det for det er mega hård.
Knus Diana
Diana... skriver: RS-virus er bare en forkølelse hos voksne mennesker MEN hos små børn under 2 er det en farlig virus som de har svært ved at bekæmpe uden indlæggelse de for noget kræftigt slim på lungerne som de fleste ikke selv kan komme af med så derfor skal de have inhalationer som hjælper dem til at opløse det slim, mange børn får også lagt sonde da de ikke selv har krafter til at spise. det er en farlig virus for så små børn især hvis man ikke opdager den i tide. SP råder også en til at sige til folk at hvis de forkølet skal man ikke invitere dem og selv melde afbud. Bare lige så du ved det for jeg ville selv blive ked af det hvis mit barn skulle gennem det for det er mega hård. Knus Diana
der står jo ikke noget om at der er en RS virus...
nvm skriver: der står jo ikke noget om at der er en RS virus...
Nej for det kan hun ikke vide som jeg skrev en rs-virus er en helt alm forkølelse hos voksne men en farlig virus hos børn
ja jeg ville aflyse, gjorde det så sent som i onsdags fordi Magnus var snottet og hostede.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128