Anonym skriver:
!!!!!!! Jeg er så mistænksom på min kæreste. Han har de sidste 2 måneders tid været klistret til sin telefon. Han tager den endda med på toilettet. Han ligger den aldrig fra sig, den er altid i lommen. Selv hvis han skal tisse om natten tager han den med. Han våger over den som en høgh! Og har taget ham i at besøge en pige UDEN at fortælle mig det, en af hans veninder (lang historie, og der var intet i det. Tror jeg ihvert fald). Har været lidt mistænkelig på hende her veninden fordi de taler virkelig meget sammen. Men det er vel fint nok, de taler bare ikke sammen når jeg er der. Aldrig nogensinde. Men hun er psykisk syg og har det svært, så hvis hun har brug for hjælp og min kæreste giver hende det, så vil jeg jo heller ikke tage det fra hende.. Men arhh..
Han er begyndt ikke altid at tage sin telefon når den ringer :s Jeg spørger selvf hvorfor tager du den ikke, så siger han det er min mor gider ikke tale med hende lige nu, eller det er min bror ,ringer til ham senere osv...
I dag skulle han se fodbold hjemme. PLUDSELIG skal han se fodbold med en ven, så han kører. NU HAR JEG RINGET I 2 TIMER og han tager ikke sin telefon, og han plejer ellers altid at tage den når jeg ringer, eller i det mindste ringe tilbage. Jeg har ringet i halv legen, for han er jo mand.. Men heller ikke der er der kontakt. Og ja nu sidder jeg her og mine tanker flyver, gadvide om han egentlig er utro...
kære ts
har nu læst hele tråden også din sidste update.
jeg synes virkeligt at det er meget underligt, og er sikker på han har gang i noget, han ikke skal.
min eks (datters far) var lige sådan, som du skriver om din kæreste. han havde også altid sin tlf på sig, nogen gange snakkede han i tlf på toilettet. hvis vi sad sammen og så film eks og den ringede, tog han den nogen gange ikke. det var altid en ven der ringede, men den som han sagde ringede var det ikke, når jeg tjekkede hans tlf, de få gange som han glemte at tage den med.
tit skulle han besøge en ven (i en anden by), og de gange tog han heller aldrig sin tlf, og var meget langsom om at svare. han havde tusind af undskyldninger, så spillede de playstasion, og alt muligt, eller var faldet i søvn, selvom kl kun var 23. min eks var sådan en som tit var oppe til 03 om natten. der var mange mærkelige ting.
en dag fik jeg en besked på fb fra en pige, som skrev at hun havde været sammen med ham, jeg havde jo haft på fornemmelsen at han var utro, men skød det hen fordi han sagde det var mig der var tosset og jeg kunne ringe til han venner og tjekke osv. nå men mødte med hende der pigen og læste en masse sms som han havde sendt til hende. der var ikke nogle sms hvor der direkte stod, tak for igår osv. konfronterede ham med det med hendes pige, og han sagde jo selvfølgelig han hun løj, og at det ikke passede og at jeg kunne spørge alle hans venner. jeg var selvfølgelig dum og naiv og elskede ham, så valgte at stole på ham, og sluge alle mine anelser. derefter blev jeg gravid, som var planlagt (hvor dum kan man være).
nu to år efter, har han indrømmet at han var sammen med hende pigen, han har også indrømmet nogle andre. han siger han ikke har været utro efter vi fik vores datter, men det tror jeg ikke på. det er derfor jeg er gået fra ham, fordi jeg troede han var utro... det benægter han dog stadig.
har dog fået en dejlig datter ud af det, så kan ikke sige jeg vil gøre det om. men idag er jeg blevet klogere, og ved at man altid skal lytte til sin mavefornemmelse.
så det er det jeg vil sige til dig, lyt til din mavefornemmelse, hvad siger den dig? desuden ville jeg nok kræve at se hans tlf. det kan godt være han sletter ting på den, men hvis han ikke vil vise dig den så er den helt gal. desuden er det typisk utro mand, at få pigen til at føle sig dum ved at sige at ting som hvordan man dog kan tro at de er utro.
jeg håber du finder ud af noget og ønsker dig held og lykke