han vil ikke ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2008

Tikki

Åh, kan virkelig bare så godt følge dig - det er de længste dage man nogensinde kan vente. Jeg gik 9 dage over med Iza. Og op i røven med at man jo venter på noget godt osv osv. Det gør ikke ventetiden mere fantastisk. Jeg tager dig med i min aftenbøn og så har du da født i morgen ...måske du allerede er i gang........venter spændt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2008

BellaT

Kan huske at der var en her fra juli der ville køre en hurtig og lang bumletur i skoven dengang vi alle var højgravide... Ved dog ikke om det hjalp. Kan huske det fordi jeg tænkte: AAAVV, for s....! Jeg havde bare så ondt, når jeg bare kørte over et lille bump, da jeg var gravid.
Men måske det virkede...

Knus fra Helle - som puster vestøv i din retning... Puuuust! (Sidst jeg gjorde det, gik vandet indenfor halvanden/2 dage efter. Og det var endda før termin. Spørg bare eliasogmor inde fra OEF.)

Anmeld

18. oktober 2008

Tynen

Hey ja

Stig smed mig i hvert fald i 4hjulstrækkeren og så ud og køre offroad i militærets øvelsesterræn.

Om det var den tur der gjorde at vandet gik nogle timer senere skal jeg ikke udtale mig om - Men klart, at jeg gør det næste gang også

Anmeld

18. oktober 2008

Plysbjørnen

BellaT skriver:

Kan huske at der var en her fra juli der ville køre en hurtig og lang bumletur i skoven dengang vi alle var højgravide... Ved dog ikke om det hjalp. Kan huske det fordi jeg tænkte: AAAVV, for s....! Jeg havde bare så ondt, når jeg bare kørte over et lille bump, da jeg var gravid.
Men måske det virkede...

Knus fra Helle - som puster vestøv i din retning... Puuuust! (Sidst jeg gjorde det, gik vandet indenfor halvanden/2 dage efter. Og det var endda før termin. Spørg bare eliasogmor inde fra OEF.)

Det ville min kæreste faktisk have gjort ved mig, men bilen han skulle bruge til det gik faktisk i stykker, så vi fik aldrig afprøvet...

Og ja lige pt, har vi faktisk ikke nogen bil, så det dutter vist heller ikke...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.