Shit, det kunne jo være gået helt galt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. oktober 2008

Loggidut

Hmmmm....så sidder man lige her med en smag i munden af...hmmm, held eller hvad man kan kalde det,,,

I de sidste dage har vi haft et problem med at sikringen sprang på en bestemt fase i hytten (altså en bestemt del af huset, nærmere tifs værelse, trappegang, og en del af køkkenet) og det var ikke når vi tændte for noget...det var bare sådan pludseligt!

De fleste gange er det sket om natten, og den nat hvor jeg havde tif oppe i min seng, og hun sparkede vildt på mig, der begyndte det, for det var nemlig grunden til jeg tog hende med op, netop fordi lyset på hendes værelse røg, og jeg ikke orkede at få skiftet sikring!

Well, sikringen sprang så igen og igen, og enhver idiot kan jo sige sig selv at noget er galt, så vi begyndte langsomt at finde løsningen, først det bette gamle køleskab(fordi det er det sidst ankomne, eftersom vores gamle gode amerikaner ikke vil mere) så det koblede vi på en anden face i hytten, men den gamle fase sprang stadig...ergo er det ikke køleskabet, så regnede og reagerede vi, men kunne ikke se noget logik i det...vi snakkede lidt om om det kunne være tifs lampe, eftersom den brændte hele natten...men niks, selv om den var slukket sprang sikringerne...så i går sad min veninde her, sent om aftenen, og vi sad i køkkenet...så kunne jeg pludselig høre sådan en underlig gnistrende lyd bag komfuret...men komfuret køre jo på den fase som ikke slår ud! så det gav ingen mening...og Michael slog det hen med at det bare var vi kællinger som var skøre i hovederne...men i nat igen røg der en sikring, og da michael så skiftede den her til morgen, hørte han så selv lyden!

vi blev enige om at koble facen fra mens han var på arbejde, og nu her har han så bøvlet med det...og fåååårk, da vi fandt fejlen, løb det mig koldt ned af ryggen...min kære gamle far var jo elektriker, og fred være med ham den gamle fuskerøv...for han har dælme været en vaske ægte snyder....den face som koblede fra, havde en ledning, som han har ført ned bag køkkenbordet, og det er sgu også i orden, hvis ikke det var fordi han havde klippet den, uden at blænde den af...jeg har set ham jobbe en milion gange, og ved han kunne finde på det med at forberede ting til hvis han skulle bruge det senere, netop fordi han så var fri for at skille hele køkkenet af igen, og derfor lå det her kabel bag køkkenbordet og var klippet lige der hvor skabet slutter, og hullet til komfuret er...ledningen har så stået med strøm på, og er med tiden nok blevet for varm, og derfor smeltet, og lederne inden i har så fået forbindelse...der var en hel mørk, sodet plet på væggen bagved og der har den ledning da stået og gnistret længe...
så vi har lige haft noget af køkkenet skildt, og michael har fået blænder ledningen ordentlig af, eftersom han ikke kan finde ud af hvor den får strøm fra...og neden under køkkenbordet lå der sgu endnu en ledning med strøm på...og ventede på at nogen skulle bruge den, den fik vi så også blændet af...jammen for helvede, tif ligger lige på den anden side af væggen...og det kunne være gået helt galt!

hurra for et godt relæ!

den gamle skiderik af en far, snyder og fusker...det er sgu spændene hvad hytten ellers byder på! og tænk om der var sket noget! jammen for helvede da, godt jeg har en dygtig mand der kan finde den slags, og ordne det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

Hyner

Fuck mand, det kunne virkelig have gået galt det der... Godt i fandt ud af det... Pyha, gad vide om der gemer sig flere overraskelser??? Og hvis det er tilfældet, så håber jeg de ikke er livstruende som denne!!!

Krams Henriette -glad for i IKKE er futtet af

Anmeld

17. oktober 2008

Tikki

whauuuu åh nej dog for en grum ting Det er jo vildt væmmeligt at tænke på, hvad der kunne være sket! Synes da godt nok der sker noget hos jer lige i øjeblikket af den ene eller anden art....det er jo nærmest lidt uhyggeligt. Men hvor er det godt I opdagede det....uha

Anmeld

17. oktober 2008

Plysbjørnen

Fy for den lede hankat for en grum oplevelse, det kunne jo være gået rigtigt grueligt galt...

Betina

Anmeld

17. oktober 2008

Loggidut

Jeanette skriver:

whauuuu åh nej dog for en grum ting Det er jo vildt væmmeligt at tænke på, hvad der kunne være sket! Synes da godt nok der sker noget hos jer lige i øjeblikket af den ene eller anden art....det er jo nærmest lidt uhyggeligt. Men hvor er det godt I opdagede det....uha

ja...sjovt du nævner det...enormt sjovt, for tanken har skam fulgt mig...

jeg har tænkt og tænkt, hvad mon det er, er det en test? er det totalt bad luck? eller hvad dælen er det lige der gør alt det her?

nu er jeg så ikke typen der betegner det her som noget dårligt, tvært i mod, så tror jeg på det er skide godt, for vi fandt fejlen, og det var jo først mega kriminelt hvis vi ikke havde opdaget det...

så nu regner jeg med vi er på den positive bane igen...det skal vi sgu da være, vi kan ikke komme mere ned og ligge...

desuden vil jeg tilføje uden at sige for meget, så er planeterne på vej ind i sin egen rytme igen...kommer nok af lidt overtro, og vil ikke nærmere ind på forklaringen, for så lyder jeg bare som en crazy old woman...men jeg tror på vi går den gode tid i møde igen!

Anmeld

17. oktober 2008

bette

ej loggi for satan.. godt i fandt ud af hvad der var galt.. det shit kunne jo være gået meget galt..!!!

ihh man må ikke fuske...!!

damn kan godt forstå det løb jer kold t ned af ryggen!!!! ville jeg dælme også have følt... puha..

er glad for i ikke futtede af... fy føj da en opdagelse..

krammer fra Heidi som jo ligesom har brug for dig til at true mig så jeg kommer med til fest..

Anmeld

17. oktober 2008

Loggidut

jammen bette da...hvad venter du på...kom så ud af vagten...se af at komme af sted...hvad dælen har du at frygte???

i morgen vil du bare sidde med en dum ide om at være gået glip af noget!

ud med dig!

ps/og hvorfor er jeg ikke inviteret med?

Anmeld

17. oktober 2008

BellaT

Føj da. Vildt uhyggeligt er det. Lige her ved halloween-tiden...
Men ja, jeg ville helt sikkert også se det ,som et tegn på, at nu vender det. For tænk hvis I ikke havde opdaget det i tide... Ryste ryste. Men det gjorde I og det betyder at det går fremad nu. Wuuhuu!

Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.