pige eller dreng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

jaa, det er heller ikke så fedt at have en SÅ stor mave .. 

årh gud. ender med at ligge med enorm mave til sidst. kan enda se den vokser. den er allerede lidt over 90 i cm :O årh gud. og var ikke stor før langt fra. den gik indad :O og spiser enda sunder end før jeg blev gravid. :O så fedt tror jeg godt nok ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Tina&Daniel skriver:

Vedbekomme.
Det er selvfortjent jo - godt arbejde

hihihi, tak for det !!! 

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

årh gud. ender med at ligge med enorm mave til sidst. kan enda se den vokser. den er allerede lidt over 90 i cm :O årh gud. og var ikke stor før langt fra. den gik indad :O og spiser enda sunder end før jeg blev gravid. :O så fedt tror jeg godt nok ikke.

jeg spiste GODT NOK IKKE sundt hehe

Anmeld

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

jeg spiste GODT NOK IKKE sundt hehe

haha mig førhen: slik cola chips is og chokolade gerne hver dag. intet grønt og gerne pizza ofte weekender alkohol og en tur forbi mac og 7 eleven efter kakao før jeg skulle hjem. nu: stadig cola og is men nu spiser jeg sku grønt :O og fisk :O har fået fra grillen 2 gange efter  fik det dårligt baby gider ikke havde det

Anmeld

26. marts 2011

Lunae

Anonym skriver:

tak for at du synes HUN har pæne øjne hehe

Hun er skøn

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

haha mig førhen: slik cola chips is og chokolade gerne hver dag. intet grønt og gerne pizza ofte weekender alkohol og en tur forbi mac og 7 eleven efter kakao før jeg skulle hjem. nu: stadig cola og is men nu spiser jeg sku grønt :O og fisk :O har fået fra grillen 2 gange efter  fik det dårligt baby gider ikke havde det

haha

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Hun er skøn

tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.