Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor-til-Hasse skriver: jeg synes øjnene lyser langt væk af at det er en pige , men puhaaa der er delte meninger herinde... løfter i snart sløret?
jeg synes øjnene lyser langt væk af at det er en pige , men puhaaa der er delte meninger herinde... løfter i snart sløret?
det synes jeg også selv :p
og det ER en pige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anitta Kristiansen skriver: gæt i tågen en dreng får vi det snart afvide? er så nysgerrig
gæt i tågen en dreng får vi det snart afvide? er så nysgerrig
så er det afsløret, med et billede af HENDES sande jeg
Anonym skriver: tak, det ER en pige :p
tak, det ER en pige :p
hehe sød er hun det kunne jo godt ha' været triggy med de meget piget øjne og så alligevel være en dreng. Men super nuser pige du har dig
MamaJakob skriver: Dreng.. Eller, hmm, svært. Men helt klart NUTTET! Kært, kært barn
Dreng.. Eller, hmm, svært. Men helt klart NUTTET! Kært, kært barn
tak for det
Anonym skriver: du har helt ret det er mange der tror det er en dreng, derfor har jeg også med vilje klædt hende lidt som en dreng men det ER en PIGE synes det er vildt underligt at selvom hun har kjole, lyserød sut og viiirkelig pige øjne så tror folk at det er en dreng :b .. her er et billede af hendes normale jeg : Hilsen Maggie mor til NAOMI
du har helt ret
det er mange der tror det er en dreng, derfor har jeg også med vilje klædt hende lidt som en dreng men det ER en PIGE
synes det er vildt underligt at selvom hun har kjole, lyserød sut og viiirkelig pige øjne så tror folk at det er en dreng :b ..
her er et billede af hendes normale jeg :
Hilsen Maggie mor til NAOMI
Hun er da total lækker!
Anitta Kristiansen skriver: ih typisk med den påklædning. men på det billied du lige har lagt ind ligner hun jo en pige og pæn er hun
ih typisk med den påklædning. men på det billied du lige har lagt ind ligner hun jo en pige og pæn er hun
hehe, tak for det
DLM skriver: hehe sød er hun det kunne jo godt ha' været triggy med de meget piget øjne og så alligevel være en dreng. Men super nuser pige du har dig
haha, yeah I know :p
1000 tak for det
Anonym skriver: hehe, tak for det
jeg ville hvertfald være overlykkelig hvis jeg fik sådan en dejlig en
Skøn og smuk pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128