Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg står her i lykkelige omstændigheder og skal have barn nr 2 til oktober .... Vi ved endnu ikke hvad kønnet er, da jeg kun er i uge 12+5 .... men har bare den her kraftige fornemmelse af at det bliver en dreng Meeeen hvis der er noget jeg ikke kan finde ud af, så er det drengenavne ... har simpelthen ingen idéer rigtig ... det må gerne være et lidt specielt navn .... uden det bliver alt for mærkeligt har tænkt på Adrian og Felix .... men mangler flere muligheder ... nogen der har nogen gode forslag ?? Min datters navn er Freya Luanna, det skal jo også passe lidt til hendes navn et eller andet sted ...
Jeg står her i lykkelige omstændigheder og skal have barn nr 2 til oktober ....
Vi ved endnu ikke hvad kønnet er, da jeg kun er i uge 12+5 .... men har bare den her kraftige fornemmelse af at det bliver en dreng
Meeeen hvis der er noget jeg ikke kan finde ud af, så er det drengenavne ... har simpelthen ingen idéer rigtig ... det må gerne være et lidt specielt navn .... uden det bliver alt for mærkeligt
har tænkt på Adrian og Felix .... men mangler flere muligheder ... nogen der har nogen gode forslag ??
Min datters navn er Freya Luanna, det skal jo også passe lidt til hendes navn et eller andet sted ...
Stort tillykke
Anton Sofus BertilMicas Emilius Nicholas Anker Alfred ValdemarVillum Tristan Romeo
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nogen af mine favoritter er:
Theodor, Jonathan, Leo, Max, Severin, Ravn, Tommy, Rolf, Jo, Mikkel, Ian, Gabriel, Thor, Valdemar, Aksel og Enok.
Til lykke med graviditeten og lykke til med det store valg!
sarahb skriver: Vores ældste søn hedder isaac og det elsker jeg. Ellers synes jeg Gabriel er vidunderligt..
Vores ældste søn hedder isaac og det elsker jeg. Ellers synes jeg Gabriel er vidunderligt..
Gabriel skal vores dreng hedde.... hvis det bliver en dreng....
Baby-støv skriver: Gabriel skal vores dreng hedde.... hvis det bliver en dreng....
Min søn hedder Noam - det synes jeg er rigtig fint
Og tillykke emd at det bliver en lille dreng
henh01 skriver: Min søn hedder Noam - det synes jeg er rigtig fint Og tillykke emd at det bliver en lille dreng
Noam er et rigtig fint navn ja ....
Vi ved ikke om det bliver en dreng, har bare en stærk mavefornemmelse nu må vi se ....
Mine favoritter lige pt. er: Storm om Sylvester
Ellers synes jeg også at Sixten og Micklas er nogle fine navne
Jeg er helt vild med Ludwig, Matti, Malthe og william men min mnd er ikke helt med på det desværre.
Theo eller Noam!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128