nogle bud på drengenavne ?? Gerne lidt specielle ... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.368 visninger
30 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

christa1982

Jeg står her i lykkelige omstændigheder og skal have barn nr 2 til oktober ....

Vi ved endnu ikke hvad kønnet er, da jeg kun er i uge 12+5 .... men har bare den her kraftige fornemmelse af at det bliver en dreng

Meeeen hvis der er noget jeg ikke kan finde ud af, så er det drengenavne ... har simpelthen ingen idéer rigtig ... det må gerne være et lidt specielt navn .... uden det bliver alt for mærkeligt

har tænkt på Adrian og Felix .... men mangler flere muligheder ... nogen der har nogen gode forslag ??

Min datters navn er Freya Luanna, det skal jo også passe lidt til hendes navn et eller andet sted ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

hc=k

christa1982 skriver:

Jeg står her i lykkelige omstændigheder og skal have barn nr 2 til oktober ....

Vi ved endnu ikke hvad kønnet er, da jeg kun er i uge 12+5 .... men har bare den her kraftige fornemmelse af at det bliver en dreng

Meeeen hvis der er noget jeg ikke kan finde ud af, så er det drengenavne ... har simpelthen ingen idéer rigtig ... det må gerne være et lidt specielt navn .... uden det bliver alt for mærkeligt

har tænkt på Adrian og Felix .... men mangler flere muligheder ... nogen der har nogen gode forslag ??

Min datters navn er Freya Luanna, det skal jo også passe lidt til hendes navn et eller andet sted ...

Jeg er SÅ forelsket i navnet Emilian så det vil jeg da gerne foreslå dig

Anmeld

26. marts 2011

Svenne

Så må mit bedste bud være Magne! Det er også nordisk og passer godt med Freya

Jeg er også vild med Villum.

Anmeld

26. marts 2011

sarahb

Vores ældste søn hedder isaac og det elsker jeg. Ellers synes jeg Gabriel er vidunderligt..

Anmeld

26. marts 2011

Worldwide

Ih tillykke med den lille spire

Herhjemme går snakken på Elai, Elias, Gavin, Luka, Tristan, hvis vi altså skulle være så heldige at få en dreng på et tidspunkt

Har selv en Lorelai, såja, vi er MEGET til de engelsk talende/lydende navne

Anmeld

26. marts 2011

christa1982

sarahb skriver:

Vores ældste søn hedder isaac og det elsker jeg. Ellers synes jeg Gabriel er vidunderligt..

Tak for de fine forslag ....

Isaac er jeg faktisk helt vild med, super flot navn

Anmeld

26. marts 2011

sarahb

christa1982 skriver:

Tak for de fine forslag ....

Isaac er jeg faktisk helt vild med, super flot navn

Ja det var også bare Det eneste jeg havde til vores første søn, så måtte manden lige makke ret.. Og så fik hn lov at vælge hvordan det skulle staves

Anmeld

26. marts 2011

christa1982

sarahb skriver:

Ja det var også bare Det eneste jeg havde til vores første søn, så måtte manden lige makke ret.. Og så fik hn lov at vælge hvordan det skulle staves

ja det er det værste næsten, det med at blive enige om et navn ....  og vi kvinder vil jo gerne have vores vilje .... 

Anmeld

26. marts 2011

serinasmor

luca

emilios

milo

Anmeld

26. marts 2011

Corn

Self. Aslan og Anton og Andreas...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.