Dåb :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Mie blev døbt den 13/3. I kirken havde hun vores familiedåbskjole på indenunder den havde hun et sæt hvidt tøj bare en pæn bluse og et par pæne bukser, det hvide tøj beholdte hun så på til festen. Lige indtil hun gylpede på den så fik hun bare almindelig tøj på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

blomst84

Tror jeg køber en heldragt til hende  det må være mest behageligt når de nu skal gå fra arm til arm  Men altså jeg har jo et gylpe-barn så mon ikke det bare bliver til almindeligt tøj lyn hurtigt  men 1000 tak for jeres svar alle sammen...GLÆÆÆDER mig til at se nogle dåbs-billeder  

Anmeld

27. marts 2011

Diana...

Nadia skal døbes samme kjole som Lucas havde på bare med en lila sløjfe selvf. Og efter kirken har min mor strikket en rigtig fin kjole til hende som hun får på og hvis det bliver en VARM dag som vi satser på så har vi en tyndere kjole med til hende. Hun skal døbes d. 14 maj  

Lucas havde en hvid trøje med en sej strik vest ud over og nogen seje bukser 

Knus Diana

Anmeld

12. april 2011

karina pigen

vi holder dåb den 5 juni. vi har fået lov til at døbe ham i en kirke uden for vores sogn..whee.

han kommer til at ha kjoler på for første og sidste gang med mindre det er selvvalgt. havde håber lasses mor havde gemt den han bleb døbt i men den kan ik findes.. så bruger den min 2 nevøer brugt da de bleb døbt og starter så dermed en ny tradition med dåbs kjolen..

og køber noget pænr med mere afslappet tøj til ham han kan ha på under spisningen...

vi glæder os...

Anmeld

12. april 2011

DK

Uhh jeg lader jo ingen chance for billedspam gå tabt, så her er billed af Richard i begge hans outfits! Han skulle have haft matrostøj på til festen, men det jeg havde fået bestilt passede bare slet ikke, det var ALT for lille Derfor endte han i det andet sæt som også var rigtig fint!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2011

blomst84

DK skriver:

Uhh jeg lader jo ingen chance for billedspam gå tabt, så her er billed af Richard i begge hans outfits! Han skulle have haft matrostøj på til festen, men det jeg havde fået bestilt passede bare slet ikke, det var ALT for lille Derfor endte han i det andet sæt som også var rigtig fint!

Hold nu op hvor er han søøøød altså og sejt med små converse tror jeg køber en sød lille kjole hun kan have på bagefter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.