Dåb :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.606 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

blomst84

Nu nærmer det sig snart med alle dåbene for os med dec/januar børn  men hvad giver i babyerne på efter kirken? skal det være noget fest-tøj? eller bare en dragt som til hverdag?

Knus Sabrina med Cecilie på 3 måneder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Kit

Vi er så heldige at holde dåb i morgen - håber der er styr på det hele efter hånden

Alberte skal have en lille kjoledragt på efter kirken og billedhalløj. Ikke noget vildt fancy, men noget sødt som hun stadig har det behageligt i.

Husk nu, at dåbsbarnet skal sove én gang i dåbkjolen - noget gammel overtro Jeg satser på, at Alberte tager en "morfar" i bilen fra kirken ud til feststedet, så er den klaret 

Jeg glæder mig til i morgen, men er også lidt nervøs for, hvordan hun vil opføre sig i kirken og med de mange mennesker til festen efterfølgende. Jeg håber inderst inde, at hun sover sig igennem dagen

Hvornår skal I holde dåb?

Kit (der er nervøs for, om hendes gæster har husket, at det skifter til sommertid i morgen)

Anmeld

26. marts 2011

blomst84

Kit skriver:

Vi er så heldige at holde dåb i morgen - håber der er styr på det hele efter hånden

Alberte skal have en lille kjoledragt på efter kirken og billedhalløj. Ikke noget vildt fancy, men noget sødt som hun stadig har det behageligt i.

Husk nu, at dåbsbarnet skal sove én gang i dåbkjolen - noget gammel overtro Jeg satser på, at Alberte tager en "morfar" i bilen fra kirken ud til feststedet, så er den klaret 

Jeg glæder mig til i morgen, men er også lidt nervøs for, hvordan hun vil opføre sig i kirken og med de mange mennesker til festen efterfølgende. Jeg håber inderst inde, at hun sover sig igennem dagen

Hvornår skal I holde dåb?

Kit (der er nervøs for, om hendes gæster har husket, at det skifter til sommertid i morgen)

Uh allerede i morgen så må du lige smide lidt billeder op vi ska først holde dåb den 28.maj men er altid i god tid håber i får en rigtig god dag

Anmeld

26. marts 2011

piadas

Hmm, har tænkt lidt det samme! Jeg kan faktisk ikke huske, hvad vi gjorde sidst! Jeg har overvejet at købe et nyt sæt tøj til hende, men synes også, det er lidt spild af penge, nu når vi har så meget i forvejen...og i bund og grund er hun jo ligeglad og har det jo alligevel mest behageligt i en sparkedragt.

Men ja - hvad gør I andre? Jeg er også lidt nysgerrig!

Anmeld

26. marts 2011

JonTri

Vi holder dåb her den 24 april og jeg regner med at købe en lækker heldragt til ham... det gjorde jeg også til den første.

Anmeld

26. marts 2011

AnneBJ

Vores lilleput får noget behageligt men stadig lidt smart på. Vi regner med dåb i juni, så forhåbentlig er det varmt nok til bare at være i en body Synes måske en sparkedragt er lidt "kedeligt" men babyen vil sikkert elske det, frem for skjorte og cowboybukser - som eksempel.. 

Anmeld

26. marts 2011

CA

Johannes blev døbt sidste søndag og havde efter kirken en smokin(staves?) sparkedragt på. Vildt sød og dejlig behagelig for ham 

Sig til, hvis du skal låne den Anne Den er virkelig cool på den fede måde! 

Anmeld

26. marts 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Johannes blev døbt sidste søndag og havde efter kirken en smokin(staves?) sparkedragt på. Vildt sød og dejlig behagelig for ham 

Sig til, hvis du skal låne den Anne Den er virkelig cool på den fede måde! 

Årh en sød ide! Jeg vender muligvis tilbage, når jeg kender vejret, dåbsdagen og lillemands størrelse når vi når tættere på

Anmeld

26. marts 2011

Mettemus

rikkekrogh skriver:

Vi holder dåb her den 24 april og jeg regner med at købe en lækker heldragt til ham... det gjorde jeg også til den første.

Fuldstændig det samme her - bortset fra at Laurits er vores første barn

Anmeld

26. marts 2011

Marco2

Vi skal holde dåb den 24. april og jeg har købt en heldragt fra Norlie til hende med langærmet body til. Og som back-up  kom jeg lige til at købe en lækker strikdragt fra NoaNoa med bodystocking og søde strømper til … Så det ene eller det andet skal hun ha' på, når hun har taget første lur i familien dåbskjole.

Og den stolte storesøster har også tøjet klar til den store dag, så nu er det bare moderen der mangler. Fandt en rigtig flot kjole nede ved NoaNoa men den er bare "no-go" at amme i, så det går ikke

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.