Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linefun skriver: Ej, hvor er den blevet god.. Den er der ingen tvivl om, at han bliver super glad for.. og så er det lidt sjovere, med en ny ide Fandt du chokolademønterne, eller er det droppet??
Ej, hvor er den blevet god.. Den er der ingen tvivl om, at han bliver super glad for.. og så er det lidt sjovere, med en ny ide Fandt du chokolademønterne, eller er det droppet??
Jeg håber han bliver glad Det er da lidt sejt med et skattekort og en skattekiste..
Købte ikke guldmønterne, var bange for at de ikke kunne være i æsken så droppede dem og købte de små "diamanter" i stedet for
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Jeg håber han bliver glad Det er da lidt sejt med et skattekort og en skattekiste.. Købte ikke guldmønterne, var bange for at de ikke kunne være i æsken så droppede dem og købte de små "diamanter" i stedet for
TbCp skriver: Hejsa Ville lige dele lidt med jer.. jeg skal til fødselsdag imorgen og gaven bliver penge. Jeg synes det er så kedeligt med bare en lap i en kuvert, så jeg prøver altid at gøre lidt ekstra. Så her vil jeg dele nogle ideer med jer.. Jeg mangler dog billede af nogle fine fugle jeg lavede engang. De han på en gren og vingerne var foldede pengesedler... Men her komme de andre ideer.
Hejsa
Ville lige dele lidt med jer.. jeg skal til fødselsdag imorgen og gaven bliver penge. Jeg synes det er så kedeligt med bare en lap i en kuvert, så jeg prøver altid at gøre lidt ekstra. Så her vil jeg dele nogle ideer med jer..
Jeg mangler dog billede af nogle fine fugle jeg lavede engang. De han på en gren og vingerne var foldede pengesedler...
Men her komme de andre ideer.
til min 25 års fødselsdag fik jeg en buket blomster med 5 balloner i, så skulle spinge dem for at få pengene...i hver ballon var der 100 kr og selvfølgelig en masse kanel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128