Kreative pengegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Pige2009

TbCp skriver:

Hejsa

Ville lige dele lidt med jer.. jeg skal til fødselsdag imorgen og gaven bliver penge. Jeg synes det er så kedeligt med bare en lap i en kuvert, så jeg prøver altid at gøre lidt ekstra. Så her vil jeg dele nogle ideer med jer..

Jeg mangler dog billede af nogle fine fugle jeg lavede engang. De han på en gren og vingerne var foldede pengesedler...

Men her komme de andre ideer.

Jeg har engang været med til at give 500 kr. i femkroner som var bundet på nogle grene Det så vildt godt ud sådan en slags pengetræ. Så skrev vi et kort, hvor der stod at vi gav det højeste ønske - pengetræ, men at vi ikke kunne garantere, der groede nye penge ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

TbCp

Baagøe skriver:

Jeg har engang været med til at give 500 kr. i femkroner som var bundet på nogle grene Det så vildt godt ud sådan en slags pengetræ. Så skrev vi et kort, hvor der stod at vi gav det højeste ønske - pengetræ, men at vi ikke kunne garantere, der groede nye penge ud

Ja det er også en rigtig sjov ide!

Anmeld

26. marts 2011

Pige2009

TbCp skriver:

Ja det er også en rigtig sjov ide!

Det er en vildt god tråd!

Anmeld

26. marts 2011

TbCp

Baagøe skriver:

Det er en vildt god tråd!

Ja måske man kan få gode ideer!!! Synes ihvertfald det er langt sjovere at give pengegaver på denne måde

Anmeld

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

TbCp skriver:

Arhh okay... troede det var en du havde lavet.

nej en min søster havde fået  

Anmeld

26. marts 2011

Pige2009

TbCp skriver:

Ja måske man kan få gode ideer!!! Synes ihvertfald det er langt sjovere at give pengegaver på denne måde

Ja, og lige så sjovt at få dem i stedet for en anonym konvolut

Anmeld

26. marts 2011

Dot D

TbCp skriver:

Det var smart! Har du ikke billede af det?

Nej desværre, men jeg høre dem, vi gav den til

Anmeld

26. marts 2011

Becks

TbCp skriver:

Hejsa

Ville lige dele lidt med jer.. jeg skal til fødselsdag imorgen og gaven bliver penge. Jeg synes det er så kedeligt med bare en lap i en kuvert, så jeg prøver altid at gøre lidt ekstra. Så her vil jeg dele nogle ideer med jer..

Jeg mangler dog billede af nogle fine fugle jeg lavede engang. De han på en gren og vingerne var foldede pengesedler...

Men her komme de andre ideer.

Jeg har desværre ikke billeder af det, men da en veninde fyldte 30 for 6 år siden, havde jeg købt 4 spande popcorn og fordelte 500,- i 25 øre ned i de 4 spande..

Da ovenstående venindes datter skulle konfirmeres for 2 år siden, der puttede jeg 1000,- i 10´ere og fordelte i 5 balloner i neon farver, samt 1 glas glimmer i hver ballon, så pustede jeg dem op, og bandt dem alle sammen med gavebånd. I kortet havde jeg tapet en nål fast, og så kunne der knaldes balloner.

Anmeld

27. maj 2011

TbCp

Endnu en kreativ pengegave.

Til en dreng som bliver 5.

En fin trææske fra panduro. Små sten limet på, dog er limen ikke tør på billederne, den bliver helt klar...
Penge pakket ind i sølvpapir, til "sølvmønter". Der ligger også "diamanter" i, det kan vist ikke ses på billederne.
En rotte gemmer der sig også i skattekisten.

Skattekortet er fødselsdagskortet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2011

linefun

TbCp skriver:

Endnu en kreativ pengegave.

Til en dreng som bliver 5.

En fin trææske fra panduro. Små sten limet på, dog er limen ikke tør på billederne, den bliver helt klar...
Penge pakket ind i sølvpapir, til "sølvmønter". Der ligger også "diamanter" i, det kan vist ikke ses på billederne.
En rotte gemmer der sig også i skattekisten.

Skattekortet er fødselsdagskortet.

Ej, hvor er den blevet god..
Den er der ingen tvivl om, at han bliver super glad for.. og så er det lidt sjovere, med en ny ide

Fandt du chokolademønterne, eller er det droppet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.