Kristinewl skriver:
Hej piger.
Ja, så er beslutningen truffet. 
Uha det føles godt og skidt og usikkert og og og og og ...
Tankerne er ikke blevet mindre - slet ikke. Men håber det giver ro i mit lille hjem!!
Thea starter i en ny børnehave 1. April. 
Selvom der er faldet et sten fra mit hjerte så er der stadig mange ting der skal på plads.
Hvad med dagene indtil?? Hvordan fortæller vi Thea det?? Hvordan tager hun det??
Mange af jer har skrevet til mig at jeg SKULLE lytte til hende og tro på hende. Selvfølgelig gør jeg det. Det er ikke et spørgsmål om det er sket men nærmere hvornår og hvordan det er sket.
Mit hjerte bløder... Jeg har konstant lyst til at banke mig selv i hovedet over at jeg for f.... ikke har flyttet hende noget før. Da det startede.
Tænk hvis jeg har skadet hende. Ja, kan næsten ikke tænke på det.
I hendes 4 årige liv har hun allerede været igennem så meget. En syg mor uden overskud og energi. En børnehave der ikke passede nok på hende.
PUHA ALTSÅ. Hvordan skal jeg nogensinde tilgive mig selv.
Vi var hos lederen af "den gamle" børnehave i dag. Hvis jeg skal sige det selv var jeg forrygende. Hold fast og lod hende ikke overtale os til noget andet. Er lidt stolt. ( Men det er davist også det eneste positive jeg har fortaget mig i lang tid )
Thomas er meget usikker på beslutningen så derfor jeg jeg tager føringen og lader min mave fornemmelse bestemme.
Nu er det gjort.
Kristine - ...
Jeg håber så meget for hele Jeres familie, og især for lille Thea, at den nye børnehave bare bliver et kanon dejligt sted, hvor hun vil føle sig tryg og tilpas.
Og du har intet gjort galt. Du er den bedste mor som Thea kunne have!