Drengene 9 måneder (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Faith

KaMa skriver:

Ja, der nok nogle, der får lov til at gå hjemme hos deres mor længe.. mine rygerafsted 10 dage før de bliver 10 mdr.

Ja, det var så sjovt. Den dreng er bare alle vegne. Viola ligger bare stille og dimser. Det er lidt synd for Alvin stjæler hendes ting og stikker af med dem. Så ligger hun bare der helt opgivende..

Åh der er da heller ikke længe til hva.... Men blir det ikke rart nok med lidt tid uden unger? Ved hvor meget du bare rå-elsker de unger, men du må dælme være træt sommetider. Det er jeg, og jeg har jo endda Jesper til at tage over engang imellem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Vial

smillaluna skriver:

Åh der er da heller ikke længe til hva.... Men blir det ikke rart nok med lidt tid uden unger? Ved hvor meget du bare rå-elsker de unger, men du må dælme være træt sommetider. Det er jeg, og jeg har jo endda Jesper til at tage over engang imellem.

De starter en måned efter dine (så det er jo egentlig ikke så meget senere end dine ved nærmere tanke).

Jeg har SÅ meget brug for noget aflastning, synes jeg. Dagene tager hinanden. Jeg har ikke barberet ben siden juleaften. Lever mest af leverpostejsmadder og er slet ikke dus med mig selv. Glæder mig til tid alene. Har besluttet mig for at gå i biografen, når de er i dagpleje. Altså ikke hver dag, vel.

Jeg er jo også arbejdsløs nu og det er jeg SÅ glad for.

Anmeld

25. marts 2011

Faith

KaMa skriver:

De starter en måned efter dine (så det er jo egentlig ikke så meget senere end dine ved nærmere tanke).

Jeg har SÅ meget brug for noget aflastning, synes jeg. Dagene tager hinanden. Jeg har ikke barberet ben siden juleaften. Lever mest af leverpostejsmadder og er slet ikke dus med mig selv. Glæder mig til tid alene. Har besluttet mig for at gå i biografen, når de er i dagpleje. Altså ikke hver dag, vel.

Jeg er jo også arbejdsløs nu og det er jeg SÅ glad for.

Kan virkelig godt forstå du trænger til aflastning! Hold op jeg synes du er one tough mamma. Fatter ikke hvordan du klarer det altså. Du er uden tvivl mit idol

Anmeld

25. marts 2011

Vial

smillaluna skriver:

Kan virkelig godt forstå du trænger til aflastning! Hold op jeg synes du er one tough mamma. Fatter ikke hvordan du klarer det altså. Du er uden tvivl mit idol

Årrh hvor er du sød!

Jeg må sige, at jeg også er ret imponeret over mig selv.. haha. Hvad jeg ikke kan nå på en dag nu. Det er ikke småting. Har fået en en helt ny selvtillid af det her (det var tiltrængt...).

Anmeld

25. marts 2011

DLM

Årh de er da bare for nuser

Anmeld

25. marts 2011

dorthemus

HVor er de dejlige  Og sikke en forskel der er på dem...hvor sjovt altså, at han bider i gulvtæppet af bar hidsighed

Anmeld

25. marts 2011

klmf

SUK et par dejlige basser

Anmeld

25. marts 2011

klmf

dorthemus skriver:

HVor er de dejlige  Og sikke en forskel der er på dem...hvor sjovt altså, at han bider i gulvtæppet af bar hidsighed

Vi vil se en video vil vi Forestiller mig det ser totalt grineren ud

Anmeld

25. marts 2011

Faith

KaMa skriver:

Årrh hvor er du sød!

Jeg må sige, at jeg også er ret imponeret over mig selv.. haha. Hvad jeg ikke kan nå på en dag nu. Det er ikke småting. Har fået en en helt ny selvtillid af det her (det var tiltrængt...).

Ja man lærer i den grad at multitaske! Og vores hjem har faktisk aldrig været så rent som det er efter vi har fået drengene. Simpelthen fordi jeg ikke synes de skal ligge og rode rundt i hundehår og nullermænd nede på gulvet. Så gulvet blir vasket hver dag!

Men hvor er der dog meget vasketøj. Og er der noget jeg hader så er det vasketøj. Og så har jeg uheldigvis en mand der ikke aner hvordan en vaskemaskine fungerer, og jeg tror sku heller ik han ved hvor støvsugeren står. Til gengæld laver jeg aldrig mad. Han er stjernego til at lave mad og han vil gerne, så ud i køkkenet med ham.

Anmeld

25. marts 2011

Faith

dorthemus skriver:

Tak Dorthe! Ja de er vidt forskellige af udseende såvel som personlighed. Har tit spekuleret på om man måske kan tage fejl af enæggede og tveæggede tvillinger. For jeg fatter ikke at de skule være enæggede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.