Drengene 9 måneder (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Faith

Baagøe skriver:

Ja, og held og lykke

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

MaliksMor

Hvor er de bare sindsyge.hamrende lækre

- Alt held og lykke med deres kommende opretion.

Anmeld

25. marts 2011

Vial

smillaluna skriver:

Tak søde Karina. Ja det er vildt som tiden flyver! Nu må de godt snart tage den lidt med ro

Jeg hørte mig selv sige til nogle venner forleden dag, at jeg ville ønske at tiden stod stille. Sådan har jeg ikke haft det før!!!

Hvornår starter de i DP? Du har sikkert fortalt mig det før..

Anmeld

25. marts 2011

Faith

CamillaRH skriver:

Hvor er de bare sindsyge.hamrende lækre

- Alt held og lykke med deres kommende opretion.

Hvor er du sød. Og tusind tak!

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

smillaluna skriver:

Tak

Velbekomme

Anmeld

25. marts 2011

Faith

KaMa skriver:

Jeg hørte mig selv sige til nogle venner forleden dag, at jeg ville ønske at tiden stod stille. Sådan har jeg ikke haft det før!!!

Hvornår starter de i DP? Du har sikkert fortalt mig det før..

Nej sådan har jeg bare heller ikke haft det før! Men de er simpelthen så sjove lige nu. Det var så godt det billede du lagde ind på FB af Alvin der splitter den der aktivitets dims ad, mens Viola ligger ligeså pænt med sin og leger

De starter i DP den 1. maj hos Nutche herinde fra. Både frygter og glæder mig til det.

Anmeld

25. marts 2011

CamillaSoefelt

smillaluna skriver:

Så blev drengene 9 måneder! (jamen jeg har jo lige født dem!!!!)

De blir mere og mere skønne for hver dag der går. De tonser rundt og piller ved ALT! Intet er helligt længere i det lille hjem.

De vejer nu ca 9,5 kg og er 74 cm lange. Store basser

Emil er en ilter lille herre med et temperament uden lige. Han kan blive så tosset og utålmodig at han bogstaveligt talt bider i gulvtæppet

Mikkel er en lille mild dreng som meget sjældent hidser sig op. Det kan vidst ikke rigtig betale sig i hans verden.

Vi går stadig til hjerteskanninger med Emil hver 3. måned. Hullet bliver ikke mindre, men de vil stadig ikke operere da det ikke som sådan påvirker ham. Vi kan bare mærke at han bruger en del mere energi end Mikkel. Han sveder mere og hiver mere efter vejret.

Vi går og venter på indkaldelse til endnu en forundersøgelse før de begge skal opereres i Skejby. Som nogen måske ved så udmunder deres urinrør det forkerte sted, og skal derfor flyttes op på plads. Det skal gøres når de er ca 1 år gamle.

I får lige et par billeder

1: Begge (hvis nogen sku være i tvivl)

2: Emil

3: Emil

4 Mor og Mikkel snakker med far på Skype

5: Glade Mikkel

6: Mikkel igen

7: Emil med en sær grimasse

8: Begge (surprise!!)

Tak fordi i kiggede med

Er du så færdig nogen skønne unger:-)! Hvor er huerne fra?

Anmeld

25. marts 2011

Vial

smillaluna skriver:

Nej sådan har jeg bare heller ikke haft det før! Men de er simpelthen så sjove lige nu. Det var så godt det billede du lagde ind på FB af Alvin der splitter den der aktivitets dims ad, mens Viola ligger ligeså pænt med sin og leger

De starter i DP den 1. maj hos Nutche herinde fra. Både frygter og glæder mig til det.

Ja, der nok nogle, der får lov til at gå hjemme hos deres mor længe.. mine rygerafsted 10 dage før de bliver 10 mdr.

Ja, det var så sjovt. Den dreng er bare alle vegne. Viola ligger bare stille og dimser. Det er lidt synd for Alvin stjæler hendes ting og stikker af med dem. Så ligger hun bare der helt opgivende..

Anmeld

25. marts 2011

Faith

CamillaSoefelt skriver:

Er du så færdig nogen skønne unger:-)! Hvor er huerne fra?

Tak!. Huerne er fra Ønskebørn. Mærket hedder Racing kids.

Anmeld

25. marts 2011

CamillaSoefelt

smillaluna skriver:

Tak!. Huerne er fra Ønskebørn. Mærket hedder Racing kids.

Var så lidt:-). Oki mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.