Lillemandens bolig 25+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Happiness

twinboys skriver:

Nej så hold godt på din lille bebs som ca. vejer 700gram nu...

Passer meget godt på ham! Kender så mange der har født tidligt, eller har haft en del komplikationer, så har ret mange nerver på selv Men det gør tilgengæld at jeg er meget obs på min krops signaler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

twinboys

Happiness skriver:

Passer meget godt på ham! Kender så mange der har født tidligt, eller har haft en del komplikationer, så har ret mange nerver på selv Men det gør tilgengæld at jeg er meget obs på min krops signaler.

ja pas godt på ham og lyt til din krop

Anmeld

26. marts 2011

Becks

Happiness skriver:

Ja hun er godt nok også vokset Men piger har det jo også med at fylde lidt mere end drenge

Glæder mig til at følge din mave engang! Det bliver så stort!

Ja, det er lidt vildt hehe..

Ja, jeg glæder også.. Har allerede fået en masse ting på plads, så overvejer faktisk om jeg skal gå igang til Maj, eller om jeg skal vente til jeg kommer hjem fra ferie 1/9..

Anmeld

26. marts 2011

Happiness

Tutter skriver:

Ja, det er lidt vildt hehe..

Ja, jeg glæder også.. Har allerede fået en masse ting på plads, så overvejer faktisk om jeg skal gå igang til Maj, eller om jeg skal vente til jeg kommer hjem fra ferie 1/9..

Hvor er det bare godt at høre! Dejligt du er nået dertil! Det bliver altså bare så godt!

Anmeld

26. marts 2011

Becks

Happiness skriver:

Hvor er det bare godt at høre! Dejligt du er nået dertil! Det bliver altså bare så godt!

Tak søde

Anmeld

26. marts 2011

Becks

Happiness skriver:

Sorry jeg lige spammer din tråd søde.. Men du var jo i Thailand i starten af graviditeten.. Hvordan med varmen, solen osv? Var der noget du skulle tage hensyn til?

Anmeld

26. marts 2011

Happiness

Tutter skriver:

Sorry jeg lige spammer din tråd søde.. Men du var jo i Thailand i starten af graviditeten.. Hvordan med varmen, solen osv? Var der noget du skulle tage hensyn til?

Næ ik som sådan. Fik min vaccine 3 måneder før vi begyndte projekt baby. Det anbefalede lægen.

Så skulle jeg bare smørre mig godt ind og drikke masser af væske. Så det er jo meget normalt.

Havde bare det problem at jeg ikke kunne døje lugten og smagen af thaimad.....  Lidt typisk når man er i Thailand og plejer at ELSKE maden!

Jo så måtte jeg skrive under på nogle papirer når vi var ude og sejle. Pga der kunne komme bump på båden. Så måtte ikke sidde ude på dækket. Men ellers var der vist ik noget.

Anmeld

26. marts 2011

Becks

Happiness skriver:

Næ ik som sådan. Fik min vaccine 3 måneder før vi begyndte projekt baby. Det anbefalede lægen.

Så skulle jeg bare smørre mig godt ind og drikke masser af væske. Så det er jo meget normalt.

Havde bare det problem at jeg ikke kunne døje lugten og smagen af thaimad.....  Lidt typisk når man er i Thailand og plejer at ELSKE maden!

Jo så måtte jeg skrive under på nogle papirer når vi var ude og sejle. Pga der kunne komme bump på båden. Så måtte ikke sidde ude på dækket. Men ellers var der vist ik noget.

Tak søde..

Det er fordi jeg rejser til Tyrkiet den 24/8, og der er garanteret smadder varmt, var der sidste år ihvertfald..

For hvis jeg holder planen og bliver insemineret i Juni og det lykkedes i første forsøg er jeg jo kun knap 8 uger henne..

Anmeld

26. marts 2011

Becks

Happiness skriver:

Ja, det har sgu ikke været fedt så, når du ikk kunne døje det.. Men ja, thaimad smager skønt! Var der i 5 uger og da vi kom hjem, bad jeg min mor om at lave en thailandsk suppe, som jeg havde spist hver dag haha

Anmeld

26. marts 2011

Happiness

Tutter skriver:

Tak søde..

Det er fordi jeg rejser til Tyrkiet den 24/8, og der er garanteret smadder varmt, var der sidste år ihvertfald..

For hvis jeg holder planen og bliver insemineret i Juni og det lykkedes i første forsøg er jeg jo kun knap 8 uger henne..

Hvor dejligt! Gad godt Tyrkiet.

Jamen så skal du nok bare sørge for rigeligt med væske! Og håber sådan at du er 8 uger henne der Det har du sgu fortjent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.