Lillemandens bolig 25+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.584 visninger
42 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Happiness

Så blev det fredag endnu engang Manden har endelig mærket lillemandens spark  I onsdags mærkede han det for første gang, endda meget tydeligt, så han var helt vild glad. Og skulle da også lige mærke igår

Men her er et billede fra imorges 25+0:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Så blev det fredag endnu engang Manden har endelig mærket lillemandens spark  I onsdags mærkede han det for første gang, endda meget tydeligt, så han var helt vild glad. Og skulle da også lige mærke igår

Men her er et billede fra imorges 25+0:

Sikke en fin og smuk mave søde... Og hvor dejligt at farmand endelig fik lov at mærke den lille bølle hehe!!

Anmeld

25. marts 2011

Mette 28

SkrukNu skriver:

Sikke en fin og smuk mave søde... Og hvor dejligt at farmand endelig fik lov at mærke den lille bølle hehe!!

Fin fin mave du har dig....

Anmeld

25. marts 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Tak Den er jo lille og fin før jeg begynder at spise... Hehe... Så vokser den en del i løbet af dagen (læsppustet).

Ja lillemanden har drillet sin far meget. Både jordmoder og læge har jo for længst mærket ham, det var bare farmand der manglede, og han synes det var SÅ snyd at de andre mærkede det først

Anmeld

25. marts 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Tak Den er jo lille og fin før jeg begynder at spise... Hehe... Så vokser den en del i løbet af dagen (læsppustet).

Ja lillemanden har drillet sin far meget. Både jordmoder og læge har jo for længst mærket ham, det var bare farmand der manglede, og han synes det var SÅ snyd at de andre mærkede det først

Hehe ja sådan kan det jo gå med det luuuft i maven...

Jeg synes min mave den er begyndt at få fart på medvokseriet, er sgu bange for at jeg blir gigantisk...

Åårh den stakkels far da... Hehe... Kan da godt forstå han følte sig lidt snydt, meeeen så må han tage ordentlig revanche nu!!

Anmeld

25. marts 2011

Kruse90

smuk mave:

Dejligt at han også kan mærke nu
Det må være fantastisk

Anmeld

25. marts 2011

Happiness

Mette 27 skriver:

Fin fin mave du har dig....

Mange tak

Anmeld

25. marts 2011

Happiness

Kruse90 skriver:

smuk mave:

Dejligt at han også kan mærke nu
Det må være fantastisk

Tak. Ja det er helt fantastisk. Endelig kan han også være med

Anmeld

25. marts 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Hehe ja sådan kan det jo gå med det luuuft i maven...

Jeg synes min mave den er begyndt at få fart på medvokseriet, er sgu bange for at jeg blir gigantisk...

Åårh den stakkels far da... Hehe... Kan da godt forstå han følte sig lidt snydt, meeeen så må han tage ordentlig revanche nu!!

Er sikker du bliver smuk gigantisk så Her kommer det lidt i ryk... Og så holder det lidt pauser, så kan være det er det samme for dig.

Anmeld

25. marts 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Er sikker du bliver smuk gigantisk så Her kommer det lidt i ryk... Og så holder det lidt pauser, så kan være det er det samme for dig.

Hehe tak...

Ååh ja det kunne man da håbe på hehe, men ja det er vel heller ikke for tidligt det første ryk kommer..

Du kan forresten se maven hvis du vil, har lagt billeder ind under uge 14(spunkens bolig 13+5!! hedder indlæget)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.