Synes lige jeg vil vise Marias værelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

qp

Super lækkert værelse, rigtig charmerende endda .... MEN der mangler altså EN ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

slettet_7530

Uhh nej lyserødt Familien har en smule svært ved at forstå at jeg bedre kan lide brun, end lyserødt 

Tak

Jeg har så en alder der betyder at sidst bæbrun gul og orange var fremme var jeg lille pige og tro mig jeg hadede mit brune og gule værelse som pesten, jeg ville ti gange hellere have et rigtigt pigelyserødt værelse, og det har min datter fået lyserøde pigeværelser kan altså godt være søde uden at være prinsesseagtige.
Jeg synes din datters værelse er rigtigt fint men har som sagt selv et traume fra egen barndom, så her kommer der stort set intet inden for dørene der har noget med retro at gøre.

Se evt denne tråd https://www.baby.dk/debat/33306pi15/boernerelateret/vis-mig-dit-boernevaerelse.aspx min datters værelse er så på side 15 næsten nederst

Anmeld

26. marts 2011

Gyllibik

Waaauu, kan rigtig godt lide Marias værelse

Anmeld

26. marts 2011

Chamomile

Det er et rigtig skønt værelse

Anmeld

26. marts 2011

Laulund87

Zette skriver:

aaaah måske en dag jeg har tid og der er ryddet op  

Det er så i orden

Anmeld

26. marts 2011

Laulund87

Anke skriver:

Hvor er det fint! Jeg er helt vild med de små hylder.  Og ugler er da heller ikke til at stå for.

Tak

Anmeld

26. marts 2011

Laulund87

qp skriver:

Super lækkert værelse, rigtig charmerende endda .... MEN der mangler altså EN ting

Hvad så?

Anmeld

26. marts 2011

Laulund87

Albertesmor skriver:

Jeg har så en alder der betyder at sidst bæbrun gul og orange var fremme var jeg lille pige og tro mig jeg hadede mit brune og gule værelse som pesten, jeg ville ti gange hellere have et rigtigt pigelyserødt værelse, og det har min datter fået lyserøde pigeværelser kan altså godt være søde uden at være prinsesseagtige.
Jeg synes din datters værelse er rigtigt fint men har som sagt selv et traume fra egen barndom, så her kommer der stort set intet inden for dørene der har noget med retro at gøre.

Se evt denne tråd https://www.baby.dk/debat/33306pi15/boernerelateret/vis-mig-dit-boernevaerelse.aspx min datters værelse er så på side 15 næsten nederst

Nu er vi jo forskellige, og jeg mener bestemt ikke at min datter får et traume, af at der ikke er lyserødt på hendes værelse

Så længe jeg suverænt bestemmer, kommer der ikke lyserødt ind. Når hun bliver ældre, kan jeg selvfølgelig ikke bestemme helt, men jeg ber' til at hun får min smag

Anmeld

26. marts 2011

Laulund87

Gyllibik skriver:

Waaauu, kan rigtig godt lide Marias værelse

Tak

Anmeld

26. marts 2011

Laulund87

Chamomile skriver:

Det er et rigtig skønt værelse

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.