Synes lige jeg vil vise Marias værelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

CamillaSoefelt

Laulund87 skriver:

Det er søstrene grene i Aarhus og min mor købte dem..Kommer der ikke selv desværre, da jeg bor i Randers

Øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Laulund87

Pia. skriver:

EJ hvor er det bare sødt... sødt sødt sødt... Hvor er det skønne lilla sengetøj fra - det vil jeg eje - til mig selv.... Wauuuu..

Tak for kigget... knus

Det er fra Jysk

Men om man kan få det i voksen størrelse, ved jeg ikke

Anmeld

30. marts 2011

serinasmor

Det var da rigtigt fint

men hvor er det pænt nydeligt og rydeligt ... gætter på hun ikke var hjemme da billederne blev taget

serinas værelse er jo ikke engang så opryddet nu .. og vi ryddede op lige inden hun skulle sove

Anmeld

30. marts 2011

Laulund87

serinasmor skriver:

Det var da rigtigt fint

men hvor er det pænt nydeligt og rydeligt ... gætter på hun ikke var hjemme da billederne blev taget

serinas værelse er jo ikke engang så opryddet nu .. og vi ryddede op lige inden hun skulle sove

Haha jeg havde lige gjort rent derinde, da jeg tog billederne

Men det bliver nu ikke så slemt, for hendes værelse ligger i den anden ende af huset, så hun leger mest i stuen og roder der

Tak

Anmeld

30. marts 2011

serinasmor

Laulund87 skriver:

Haha jeg havde lige gjort rent derinde, da jeg tog billederne

Men det bliver nu ikke så slemt, for hendes værelse ligger i den anden ende af huset, så hun leger mest i stuen og roder der

Tak

hehe .. det er så der man ønsker sig lidt at serinas værelse IKKE lå direkte op til køkkenet .. det betyder jo at det første hun gør når vi kommer ind ad døren/når hun kommer ned efter hun har spist er at gå ind og vende bunden i vejret på en tilfældig kasse... for derefter at splitte gulvpuslespillet ad og lave en lille IQ test til hendes mor

og samtidig er vi så heldige at hun også roder i stuen da den har sin helt egen etage ... men hun er nu sød mens det står på ..

hmmm ... gad vide hvor gamle de skal være før man reelt kan sætte de små poder til at rydde op efter sig (og det rent faktisk virker)

Anmeld

30. marts 2011

Laulund87

serinasmor skriver:

hehe .. det er så der man ønsker sig lidt at serinas værelse IKKE lå direkte op til køkkenet .. det betyder jo at det første hun gør når vi kommer ind ad døren/når hun kommer ned efter hun har spist er at gå ind og vende bunden i vejret på en tilfældig kasse... for derefter at splitte gulvpuslespillet ad og lave en lille IQ test til hendes mor

og samtidig er vi så heldige at hun også roder i stuen da den har sin helt egen etage ... men hun er nu sød mens det står på ..

hmmm ... gad vide hvor gamle de skal være før man reelt kan sætte de små poder til at rydde op efter sig (og det rent faktisk virker)

haha hvor sødt, den lille bisse Måske jeg skal være glad for at hendes værelse ligger lidt langt væk

Tja der går nok nogle år, hvis ikke mere..Øv

Anmeld

1. april 2011

JustAnotherName

Laulund87 skriver:

Og bare lige hvis nogen er i tvivl, Maria (jeg) kan godt lige ugler

Ajj, sikke et skønt værelse !!!

Anmeld

1. april 2011

Laulund87

JustAnotherName skriver:

Ajj, sikke et skønt værelse !!!

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.