Wua wua!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

de unge mødre

Og der ser du beviset; 30 er INGEN alder! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

aha, du er snu!

og ja, jeg er nok det flere ude på forsiden ville kalde en taber...jeg sidder på baby.dk HELE dagen og HELE natten og jeg forsømmer mit barn, min mand, mit hjem, mit studie, min kat og mig selv

Det gør jeg os!!!! Schhhhhhh du må ikke melde mug til ordet-er-frit-tæskeholdet!!

Anmeld

25. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

Det gør jeg os!!!! Schhhhhhh du må ikke melde mug til ordet-er-frit-tæskeholdet!!

Jeg kan ikke finde tråden Trine taler om, altså om hvor mange indlæg...

Og ja ja så kan alle vi NS jo blive meldt, og så kan vi bare oprette et tvangsfjernet olle-kolle og drikke vodka angmas ;)

Anmeld

25. marts 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg er sikkert allerede meldt til kommunen og børneværnet og røde kors og de unge mødre

men hallo! jeg ligger på en 19.-20. plads så og Kitty ligger da immervæk på 11. pladsen (aka RIMELIG gode chancer for tvangsfjernelse af krølfisen lige fra fødslen )

Ahahaha, den her så jeg først nu!

Jamen jeg forsømmer mit barn, der stadig ligger i hulen, min bolig, bjørnen, katten mine hævede ben OG min BA.. Det ville undre mig, hvis ikke kommunen bad om kejsersnit til mig, så de an få krølfisen inden det bliver alt for sent?? Og så kommer der endnu en mediestorm om "par har efter fertilitetsbehandling får tvangsfjernet barnet"... Og så kører møllen for de liberale..

Jeg må sgu nok hellere få mig et liv

Anmeld

25. marts 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

Så kommer bad-ass navlerne efter dem (øfferne)!!

Anmeld

25. marts 2011

anna-jonas

michella80 skriver:

Så er du heldig at listen kun gælder antal indlæg og ikke en liste der tæller anslag

Skide godt set................

Anmeld

26. marts 2011

Jules

Hihi... Jeg har laaaaang vej for at komme på den liste!

Meeeeen jeg har hvis os alt det privat halløj!

Anmeld

26. marts 2011

Jules

michella80 skriver:

Så er du heldig at listen kun gælder antal indlæg og ikke en liste der tæller anslag

Anmeld

26. marts 2011

JustAnotherName

Hihi haha hiiii haaaa hæææ haha   .... Sjov tråd!!   

Anmeld

27. marts 2011

Barbamama

anna-jonas skriver:

Skide godt set................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.