Wua wua!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

oo

nu kan I ikke mobbe mig mere med alle mine indlæg - jeg er ikke engang på top 100 over mest aktive personer på baby.dk længere

og I troede jeg aldrig ville komme af den liste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Barbamama

Så er du heldig at listen kun gælder antal indlæg og ikke en liste der tæller anslag

Anmeld

25. marts 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Så er du heldig at listen kun gælder antal indlæg og ikke en liste der tæller anslag

Anmeld

25. marts 2011

otlitrom

Men jeg ved hvorfor du ikke er på listen Det er fordi du har anonymiseret din profil for folk du ikke er venner med. Så ryger man af listen.

Du er stadig i top 100, din lømmel!

Anmeld

25. marts 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Men jeg ved hvorfor du ikke er på listen Det er fordi du har anonymiseret din profil for folk du ikke er venner med. Så ryger man af listen.

LOL!! Snydt, Trine! 

Anmeld

25. marts 2011

oo

kitty skriver:

aj virkelig? jeg troede helt alvorligt jeg var kommet af den  ssssscccccccch!!

Anmeld

25. marts 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

aj virkelig? jeg troede helt alvorligt jeg var kommet af den  ssssscccccccch!!

Nu tager blondinen lige piben i munden ikk'? - du kan se du har skrevet over 10.000 indlæg (FUCK mand!??) og når du kigger på top 100 listen, kan du se hvor mange indlæg de forskellige "pladser" har skrevet..

Snedigt hva'?

Anmeld

25. marts 2011

oo

AnneBJ skriver:

Nu tager blondinen lige piben i munden ikk'? - du kan se du har skrevet over 10.000 indlæg (FUCK mand!??) og når du kigger på top 100 listen, kan du se hvor mange indlæg de forskellige "pladser" har skrevet..

Snedigt hva'?

aha, du er snu!

og ja, jeg er nok det flere ude på forsiden ville kalde en taber...jeg sidder på baby.dk HELE dagen og HELE natten og jeg forsømmer mit barn, min mand, mit hjem, mit studie, min kat og mig selv

Anmeld

25. marts 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

aha, du er snu!

og ja, jeg er nok det flere ude på forsiden ville kalde en taber...jeg sidder på baby.dk HELE dagen og HELE natten og jeg forsømmer mit barn, min mand, mit hjem, mit studie, min kat og mig selv

ÅHHH Hvor har jeg tænkt det! (Altså det der står mellem linierne!)

Du burde faktisk skamme dig - man kan jo også nærmest SE at Sol overhovedet ikke har det godt.. tsk tsk! Du burde næsten få karantæne.. 

Anmeld

25. marts 2011

oo

AnneBJ skriver:

ÅHHH Hvor har jeg tænkt det! (Altså det der står mellem linierne!)

Du burde faktisk skamme dig - man kan jo også nærmest SE at Sol overhovedet ikke har det godt.. tsk tsk! Du burde næsten få karantæne.. 

jeg er sikkert allerede meldt til kommunen og børneværnet og røde kors og de unge mødre

men hallo! jeg ligger på en 19.-20. plads så og Kitty ligger da immervæk på 11. pladsen (aka RIMELIG gode chancer for tvangsfjernelse af krølfisen lige fra fødslen )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.