musse1 skriver:
syns det er vildt flot, i kan ha så faste tider, det må jeg da indrømme, ja her har Benjamin så slet ik ville ha haft grød eller andet, så han har fået meget flaske, nu for han dog 1-2 gange grød og lidt rugbrød, men tider er der ik lige frem på det, han for også stadigvæk flaske om natten. på trods af han er 7 mdr. nu
han er så meget små spisende, så spiser heller ik meget flaske af gangen.
men det med tider kan jeg ik komme med forslag.
men tænker hvis hun gerne vil ha flasken om aften, hvad så med at give hende mme eller sødmælk til måltiderne det kan du jo
sagtens, hvis hun hellere vil det
.
forstår så godt, hvis ik du føler du kan følge med, går også bare alt for stærkt.

Ja, det går nemlig alt for stærkt, og kan slet ikke forstå at min lille baby ikke længere vil have babymad/flaske, men nu er på vej til at blive et barn, der spiser alm. mad 
Emma bliver som nævnt 8 mdr. her d. 9 og hun er kun den sidste uge begyndt at sove igennem om natten uden mad, så du er absolut ikke ene om at føle dig snydt for nattesøvn.
Har skullet op en enkelt gang nogen af nætterne, for lige at vende hende rundt, da hun simpelthen møffer rundt om natten. Men hun falder i søvn med det samme, og skal ikke længere have mad, hvilket er MEGA dejligt
For bare 14 dage siden, fik hun mad 1-2 gange om natten, og man kan altså godt mærke forskel på¨søvnen 
'Begyndte for tre uger siden at trappe ned, så hun fik mindre og mindre mad om natten, og til sidst kun vand, og efter ca. en uge, så behøvede hun ikke længere mad om natten