Wilma 5 mdr. plus lidt billeder!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

misslea

morethanperfect skriver:

Skøøn update Dejligt med sådan en glad pige !  

Og hvor ser i godt ud begge to  

MANGE tak!!!!!

Og STORT tillykke med Oscar's dåb!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

morethanperfect

misslea skriver:

MANGE tak!!!!!

Og STORT tillykke med Oscar's dåb!!!

Taaaak 

Anmeld

25. marts 2011

Kruse90

Hvor er hun fin
Dejlige billeder.

Men ja hold da op snart 6 mdr.
Syntes ikke det er ret lang tid siden at du fødte hende

Anmeld

25. marts 2011

Chellen

SKØNNE billeder !!

Var hun lavet af marcipan, var hun jo lige til at spise !!

Dejlige dejlige guldklump

Anmeld

25. marts 2011

TbCp

Scheisse hvor er hun lækker!!!

Og det sure fjæs er da bare alt for sødt

Anmeld

25. marts 2011

Vial

misslea skriver:

Kære alle jer baby.dk'ere!!!

JØSSES.... nu bliver Wilma snart 6 mdr!!! Tiden flyver OVERDREVET mega hurtigt afsted, og jeg kan jo sleeeeet ikke følge med!!! Faktisk går det SÅ stærkt, at jeg slet ikke har fået lagt billeder ind af hende i LAAANG tid!!! Så her kommer der lige en lille opdatering fra os, og så har jeg lige vedhæftet lidt billeder af vores skønne tyksak!!!

Wilma må være én af danmarks gladeste babyer....!!! Der kan godt gå FLERE uger uden et eneste lille ynk!! Hun er simpelthen SÅ glad og smuílende hele tiden, og hold da op, hvor er det bare FEDT med sådan en lille solstråle!!

Vi har fået godt styr på hendes mælkeallergi, så maven er blevet helt fin igen...!! Meeeeeeeeeeeen nu er hun jo begyndt at spise VIRKELIG store mængder grød og mos 3 gange om dagen, og den slags skal jo ud igen...!!! PUHAAAA...  Vi har vidst for alvor sagt farvel til den milde baby-bæ, og sagt GODDAG til rigtig ildelugtende børnelort!!! ADRR!!!

Farmand er ikke særlig begejstret for det nye fænomen i bleen... hihihi!!!!

Jeg er begyndt VIRKELIG at nyde barslen...!!! Jeg har hele tiden været glad for at være herhjemme sammen med Wilma, meeeen dagene kunne godt blive lange!! Heldigvis er der fuld gang i både Wilma og jeg, så vi laver noget HVER eneste dag...! Nu synes jeg til gengæld bare at dagene FLYVER afsted!!! Wilma er blevet en sjov lille krudtugle, og vi er begyndt at få SÅ meget igen fra hende! Hun møver sig rundt, hvis hun kan komme til det... snakker som et vandfald og er bare generelt SÅ skøn at være sammen med!!!

Der er nu kun ½ år tilbage af min barsel.. og jeg er allerede begyndt at frygte den dag, jeg skal sige farvel til hende, og overlade hende til fremmede mennesker!!! ja ja.. jeg ved det godt... jeg er allerede blevet sådan en mor, som jeg altid har haft LIDT svært ved at forstå! (jeg er selv pædagog, så jeg burde jo vide, at ungerne altså har det HELT fint, selvom de ikke sidder på skøddet af deres Mutti)...!! Men ark.. jeg er ikke et hak bedre end alle andre mødre... hihihi!!!

Så ja - mor, far og Wilma stortrives!!

Vi skal holde dåb for Wilma her . 2. april!!!! Forberedelserne er i fuld gang!!! Der kommer 72 gæster, og jeg har simpelthen HELT sommerfugle i maven!! jeg GLÆÆÆDER mig helt til at holde en skøn "lille" fest for Wilma...

Nårh... men når dåben er overstået giver jeg den MEGA meget gazz med en masse billed-SPAM!!!!

Jeg har vedhæftet et par billeder... bl.a. et par stykker af Wilmas MEGET sure fjæs, som en gang imellem lige får lov at titte frem... hihi!! Synes simpelthen hun er SÅ skøn....

Hun er simpelthen så ufattelig dejlig! Så køn og glad (og flot tøj ikke at glemme.. haha).

Ang. lort. forleden gjorde jeg noget dumt: Jeg kom til at tælle lortebleerne. 7 store klamme ildelugtende bleer på en dag. Tak for kaffe!!!

Anmeld

25. marts 2011

Najsen86

Hun er bare så skøn

Anmeld

25. marts 2011

Tanja84

Hold nu op hvor er hun bare skøn, sikke et dejligt smilende ansigt hun har

Hende skal farmand da nok få rigeligt at se til med, når først hun bliver ældre

Anmeld

25. marts 2011

misslea

Kruse90 skriver:

Hvor er hun fin
Dejlige billeder.

Men ja hold da op snart 6 mdr.
Syntes ikke det er ret lang tid siden at du fødte hende

Ja - er det ikke bare vildt????

Jeg synes netop også, at jeg lige har skrevet den ene tråd herinde efter den anden om, at jeg troede, at hun havde besluttet sig for at blive i min mave for evigt... hihi!!!

Og VUPTI, så har jeg en STOR dejlig datter på snart ½ år!!! JØSSES!!!

Anmeld

25. marts 2011

misslea

KaMa skriver:

Hun er simpelthen så ufattelig dejlig! Så køn og glad (og flot tøj ikke at glemme.. haha).

Ang. lort. forleden gjorde jeg noget dumt: Jeg kom til at tælle lortebleerne. 7 store klamme ildelugtende bleer på en dag. Tak for kaffe!!!

hihihi... ja - hun er fandme en lille charmebøf!!!

WHAT!!!! 7 BÆ-BLEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????

Det er da VILDT!!!

Altså skider kun én gang... til gengæld er det også en GIGANTISK portion!! Fatter slet ikke, at der kan være SÅ meget lort i sådan et lille menneske.... hihih!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.