Wilma 5 mdr. plus lidt billeder!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dejlige billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

MaliksMor

misslea skriver:

Kære alle jer baby.dk'ere!!!

JØSSES.... nu bliver Wilma snart 6 mdr!!! Tiden flyver OVERDREVET mega hurtigt afsted, og jeg kan jo sleeeeet ikke følge med!!! Faktisk går det SÅ stærkt, at jeg slet ikke har fået lagt billeder ind af hende i LAAANG tid!!! Så her kommer der lige en lille opdatering fra os, og så har jeg lige vedhæftet lidt billeder af vores skønne tyksak!!!

Wilma må være én af danmarks gladeste babyer....!!! Der kan godt gå FLERE uger uden et eneste lille ynk!! Hun er simpelthen SÅ glad og smuílende hele tiden, og hold da op, hvor er det bare FEDT med sådan en lille solstråle!!

Vi har fået godt styr på hendes mælkeallergi, så maven er blevet helt fin igen...!! Meeeeeeeeeeeen nu er hun jo begyndt at spise VIRKELIG store mængder grød og mos 3 gange om dagen, og den slags skal jo ud igen...!!! PUHAAAA...  Vi har vidst for alvor sagt farvel til den milde baby-bæ, og sagt GODDAG til rigtig ildelugtende børnelort!!! ADRR!!!

Farmand er ikke særlig begejstret for det nye fænomen i bleen... hihihi!!!!

Jeg er begyndt VIRKELIG at nyde barslen...!!! Jeg har hele tiden været glad for at være herhjemme sammen med Wilma, meeeen dagene kunne godt blive lange!! Heldigvis er der fuld gang i både Wilma og jeg, så vi laver noget HVER eneste dag...! Nu synes jeg til gengæld bare at dagene FLYVER afsted!!! Wilma er blevet en sjov lille krudtugle, og vi er begyndt at få SÅ meget igen fra hende! Hun møver sig rundt, hvis hun kan komme til det... snakker som et vandfald og er bare generelt SÅ skøn at være sammen med!!!

Der er nu kun ½ år tilbage af min barsel.. og jeg er allerede begyndt at frygte den dag, jeg skal sige farvel til hende, og overlade hende til fremmede mennesker!!! ja ja.. jeg ved det godt... jeg er allerede blevet sådan en mor, som jeg altid har haft LIDT svært ved at forstå! (jeg er selv pædagog, så jeg burde jo vide, at ungerne altså har det HELT fint, selvom de ikke sidder på skøddet af deres Mutti)...!! Men ark.. jeg er ikke et hak bedre end alle andre mødre... hihihi!!!

Så ja - mor, far og Wilma stortrives!!

Vi skal holde dåb for Wilma her . 2. april!!!! Forberedelserne er i fuld gang!!! Der kommer 72 gæster, og jeg har simpelthen HELT sommerfugle i maven!! jeg GLÆÆÆDER mig helt til at holde en skøn "lille" fest for Wilma...

Nårh... men når dåben er overstået giver jeg den MEGA meget gazz med en masse billed-SPAM!!!!

Jeg har vedhæftet et par billeder... bl.a. et par stykker af Wilmas MEGET sure fjæs, som en gang imellem lige får lov at titte frem... hihi!! Synes simpelthen hun er SÅ skøn....

Hvor er hun bare deeejlig

og sikke en smuuuuk mooar

Anmeld

25. marts 2011

minbaby

Dejlige billeder af den helt igennem skønne Wilma.

Det er så hyggeligt at få lov til at følge hende.

Anmeld

25. marts 2011

Loa

Hvor er hun bare lækker.....

Også når hun er sur

Anmeld

25. marts 2011

misslea

quar20 skriver:

Nej bestemt ikke..

Men det er det der KALDES MOR Sådan har en MOR det..

hihihi... ja det har du sikkert HELT ret i!!!!

Anmeld

25. marts 2011

misslea

Loa skriver:

Hvor er hun bare lækker.....

Også når hun er sur

Heheh... ja jeg kan heller ikke stå for det sure fjæs dér!!!

Anmeld

25. marts 2011

misslea

minbaby skriver:

Dejlige billeder af den helt igennem skønne Wilma.

Det er så hyggeligt at få lov til at følge hende.

JAAAAAAAAAAAAAAAAH, jeg er også SÅ glad for, at der er nogle at dele alle de her fantastiske glæder mig!!!!

THANK YOU BABY.DK.....!!!!!!! hehehe

Anmeld

25. marts 2011

misslea

CamillaRH skriver:

Hvor er hun bare deeejlig

og sikke en smuuuuk mooar

iiiiiiiiiiiiiiihhh 1000 tak søde...!!!!

Anmeld

25. marts 2011

misslea

Fru'Rugaard skriver:

kender ikke KREA?

det er sådan én her...!!! De fås vidst både i sort, blå og pink!!!

http://krudtbassen.dk/product/krea-gynge-sort-3264/

Anmeld

25. marts 2011

morethanperfect

Skøøn update Dejligt med sådan en glad pige !  

Og hvor ser i godt ud begge to  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.