husstøvmideallergi!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

anna-jonas

Æv...............sikke en masse der rammer jer for tiden. Som Ida skriver, så skulle i måske anskaffe en robot støvsuger................den kunne da nok tage det værste.

Sender dig store kram.................du skal vide, at jeg er lige her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

http://www.dba.dk/soeg/?soeg=robotst%c3%b8vsuger&vis=galleri

der fås nogle til under 1000 kr brugt - men aner selvfølgelig ikke hvor gode de er!! Men det var da et overkommeligt beløb at spare sammen over f.eks. tre måneder, selvom det ikke løser problemet lige her og nu!

der er bare nul at tage af....

men måske i fødselsdagsgave fra familie eller sådan noget

Anmeld

25. marts 2011

oo

jeg synes jo du bor helt VILDT rent, så jeg kan slet ikke komme på noget I kan gøre yderligere! og du luftede også rigtig meget ud. altså det sir jeg ikke med bitterhed, blot for at du ved, at det du gør i forvejen er rigtig meget og rigtig godt

Anmeld

25. marts 2011

Ida.

Ni-ko-li-ne skriver:

der er bare nul at tage af....

men måske i fødselsdagsgave fra familie eller sådan noget

Øv

Men ja det var da et oplagt gaveønske!

Anmeld

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Æv...............sikke en masse der rammer jer for tiden. Som Ida skriver, så skulle i måske anskaffe en robot støvsuger................den kunne da nok tage det værste.

Sender dig store kram.................du skal vide, at jeg er lige her.

ja, een stor rundforvirring!

jeg ønsker mig sådan een til sommer når jeg har fødselsdag, det er jeg lige blevet enig med ´mig selv om, med mindre jeg får job inden da og selv kan spare sammen til een

Anmeld

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeg synes jo du bor helt VILDT rent, så jeg kan slet ikke komme på noget I kan gøre yderligere! og du luftede også rigtig meget ud. altså det sir jeg ikke med bitterhed, blot for at du ved, at det du gør i forvejen er rigtig meget og rigtig godt

tak Trine!!! jeg sagde det også igår da vi sad og ventede på at se om nogle af prikkerne ville hæve op... at nu skulle det bare ikke være husstøvmide allergi...

for vi har ingen overskud og det kræver det bare at få gjort de død nødvendige ting! og jeg synes jo nemli allerede vi er meget godt efter det, præcis fordi Nikoline allerede har allergi og ikke også skulle have husstøvmide allergi med i samlingen

Anmeld

25. marts 2011

<3

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, ellers må jeg være med og så kan Martin vaske med kluden og jeg kan smide en tør klud på så vi tørrer med det samme...

Ja det er måske også en mulighed... Men hvad er det for et gulv der ikke kan tåle vand? om man må spørge?

Anmeld

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Kirle skriver:

Ja det er måske også en mulighed... Men hvad er det for et gulv der ikke kan tåle vand? om man må spørge?

det billigste imiterede trægulv du kan få

Anmeld

25. marts 2011

<3

Ni-ko-li-ne skriver:

det billigste imiterede trægulv du kan få

Aaahhh ja sådan et badeværelsesgulv havde vi også før... Nu har vi et der er vandafvisende men ikke vandtæt... ?? Bedre end ikke noget gulv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.