er der nogen af jer der lider af det? eller hvis kæreste/mand/barn lider af det?
vi var til ørelægen igår med Nikoline, alt var fint, drænene sider hvor de skal og har gjort det i over 1 år nu!!!
ørelægen skulle så se på Martins næse da han har evigheds-snue... og han har brækket næsen gentagne gange som ung, så den skulle lige kigges efter... umiddelbart var der okay passage i den men lægen ville lige have en priktest... for at udelæukke eventuelle allergier, og vupti, manden har allergi overfor husstøvmider!!!!
nåh altså, det er ikke fordi vi lige bor beskidt... men der skal da tænkes lidt over det... sengetøjet skal vaskes hver uge og dynen luftes noget mere... evt... vi lufter meget ud, men det må vi også gøre mere...
men hvad kan man dog ellers gøre???
Ork ja... Jeg er så uheldig at når jeg er syg så får jeg husmideallergi... Ikke lige der at man gider at løbe rundt og vaske alle ting men jo her er hvad jeg gør :
Gode råd om støvallergi
• Luft ud ca. 3 gange á 15min (gennemtræk) hver dag
• Luft ud i soverummet hver dag
• Undgå fugt, fx tøjtørring inde
• Opvarm huset til 20-21 grader om vinteren
• Vask dyner og puder hver 3. måned ved 55-60 C°
• Vask rullemadras hver måned ved 55-60 C°
skift sengetøj hver uge
• vask gulvet i +60gr. hver uge. Vi har ca. 105kvm og der bruger jeg to elkedler vand og endelig mobbe og ikke gulvklud 
• Mekanisk udsug i køkken og bad med direkte aftræk.
• Skift madrasser, sofaer og alt "blødt" hvert 5.år.
- alle disse ting giver bedre indeklima og nedsætter muligheden for at udvikle allergi.
Min allergi kan jeg sulte ihjel når jeg strengt overholder disse ting også kan jeg slappe lidt af igen med rengøringen 
Håber han får det bedre!