sammenbrudt søger nogen at tale med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Silvermist

Puha, det lyder også rigtig hårdt. Jeg synes også at det er sejt at du beder din mand om hjælp når du har det dårligt. Det er stærkt og flot. Det fortæller jeg dig fordi at det sommetider kan være svært at se det positive i sig selv, når man har det rigtig dårligt.

Hvis du har brug for én at snakke med så er du velkommen til at skrive til mig. Jeg kender til det at bryde sammen, mangle nogen at snakke med, at være stresset og ked af det. Jeg har oplevet en del ting i mit liv, som jeg dog ikke vil uddybe nærmere i dette indlæg. I dag ser mit liv heldigvis  lyst og positivt ud i dag.

Udover at være den bedste mor jeg overhovedet kan være overfor mine 2 skønne piger og den bedste ægtefælle jeg overhovedet kan være overfor min dejlige mand, så giver det mig rigtig meget livskvalitet at hjælpe og/eller lytte til andre der har det hårdt.

Jeg synes ikke at det lyder underligt at din datters indlæggelse på sygehuset toppede det hele, så du til sidst brød sammen. Det er frygtelig hårdt at stå med sit lille syge barn. Man er så bange, utryg og magtesløs. Min yngste datter har også været indlagt. Hun blev akut indlagt og opereret da hun var 1 måned gammel pga. Pylerusstenose (mavemundsforsnævring). Jeg får stadig ondt i maven når jeg husker tilbage til denne tid. Heldigvis er hun en yderst rask og glad pige i dag.

Uanset om du har lyst til at snakke med mig eller ej, så sender jeg dig en ordentlig krammer. Og jeg håber at du nyder besøget. Min far bor i Island og jeg ser også ham og min øvrige islandske familie meget sjældent. Det er sgu hårdt.

Alt mulig held og lykke med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

nevfaniel

tak skal du have.

ja kender det godt min mor bor i sverige, min søster i norge og min sviger famillie er spredt ud over dk det nærmeste famillie bor 1,5 time væk

Anmeld

25. marts 2011

lillejust

Ville bare lige komme med et godt råd. Jeg har i et par år kæmpet med depession, angst, sorg osv. Jeg fik både medicin og psykologsamtaler, men det hjalp kun meget begrænset. En dag havde min mor så fundet en hypnotisør, hun syntes jeg skulle prøve at ind til. Jeg var meget skeptisk men lod mig overtale, da jeg egentlig bare gerne ville være glad. Og WOW... havde jeg dog bare prøvet det, inden jeg havde brugt masser af penge på psykologer og medicin. Jeg var hos ham 3 gange og nu har jeg aldrig haft det bedre! Jeg var hos ham lige inden jeg fandt ud af jeg var gravid med min datter, og selvfølgelig har hun også stor del i at jeg er glad og har det godt idag, men uden hypnosen tror jeg ikke jeg ville have kunnet klare den store omvæltning det er at få et barn. Så mine anbefalinger er helt sikkert at det er værd at prøve og så håber jeg du hurtigt må komme ovenpå. knus herfra. 

Anmeld

25. marts 2011

Louisiana

lillejust skriver:

Ville bare lige komme med et godt råd. Jeg har i et par år kæmpet med depession, angst, sorg osv. Jeg fik både medicin og psykologsamtaler, men det hjalp kun meget begrænset. En dag havde min mor så fundet en hypnotisør, hun syntes jeg skulle prøve at ind til. Jeg var meget skeptisk men lod mig overtale, da jeg egentlig bare gerne ville være glad. Og WOW... havde jeg dog bare prøvet det, inden jeg havde brugt masser af penge på psykologer og medicin. Jeg var hos ham 3 gange og nu har jeg aldrig haft det bedre! Jeg var hos ham lige inden jeg fandt ud af jeg var gravid med min datter, og selvfølgelig har hun også stor del i at jeg er glad og har det godt idag, men uden hypnosen tror jeg ikke jeg ville have kunnet klare den store omvæltning det er at få et barn. Så mine anbefalinger er helt sikkert at det er værd at prøve og så håber jeg du hurtigt må komme ovenpå. knus herfra. 

Hvor er det fedt!! Min mor har siden 7-årsalderen lidt af socialangst, og hun har været hos uendeligt mange psykologer/psykiatere og alt muligt andet, og fået medicin i lange baner, og lige meget har det hjulpet. Så tog hun hen til en hypnoterapeut og VUPTI, efter 4 besøg kunne hun tage ud og handle bare sådan, og var ikke bange, når det ringede på døren  Det er i den grad noget der virker, kan varmt anbefale det! Har også selv været hos ham, af en anden årsag, og det virker!!

Håber det kan hjælpe ts

Anmeld

25. marts 2011

nevfaniel

ja jeg ville også gøre det hvis jeg fik råd for både min mand og datter fortjener en glad kone og mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.