Puha, det lyder også rigtig hårdt. Jeg synes også at det er sejt at du beder din mand om hjælp når du har det dårligt. Det er stærkt og flot. Det fortæller jeg dig fordi at det sommetider kan være svært at se det positive i sig selv, når man har det rigtig dårligt.
Hvis du har brug for én at snakke med så er du velkommen til at skrive til mig. Jeg kender til det at bryde sammen, mangle nogen at snakke med, at være stresset og ked af det. Jeg har oplevet en del ting i mit liv, som jeg dog ikke vil uddybe nærmere i dette indlæg. I dag ser mit liv heldigvis lyst og positivt ud i dag.
Udover at være den bedste mor jeg overhovedet kan være overfor mine 2 skønne piger og den bedste ægtefælle jeg overhovedet kan være overfor min dejlige mand, så giver det mig rigtig meget livskvalitet at hjælpe og/eller lytte til andre der har det hårdt.
Jeg synes ikke at det lyder underligt at din datters indlæggelse på sygehuset toppede det hele, så du til sidst brød sammen. Det er frygtelig hårdt at stå med sit lille syge barn. Man er så bange, utryg og magtesløs. Min yngste datter har også været indlagt. Hun blev akut indlagt og opereret da hun var 1 måned gammel pga. Pylerusstenose (mavemundsforsnævring). Jeg får stadig ondt i maven når jeg husker tilbage til denne tid. Heldigvis er hun en yderst rask og glad pige i dag.
Uanset om du har lyst til at snakke med mig eller ej, så sender jeg dig en ordentlig krammer. Og jeg håber at du nyder besøget. Min far bor i Island og jeg ser også ham og min øvrige islandske familie meget sjældent. Det er sgu hårdt.
Alt mulig held og lykke med det hele 
Anmeld