sammenbrudt søger nogen at tale med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

nevfaniel

er pt syge meldt fra job da jeg ikke kan hænge sammen længer.

jeg kan ikke tåle at være alene for længe men kan heller ikke klare for mange mensker på en gang.

jeg har mine gode og min dårlige dage, det kan oftes være svært at få manden til at forstå hvorfor jeg ikke lige har taget opvasken osv..... jeg har en datter på 10 måneder som jeg kan blive sur på bare hvis hun ikke ligge vil ligge stille når hun bliver skiftet, har flere gange sagt til manden at han må tage hende når jeg er i dårligt humør for det skal ikke gå ud over hende.

jeg håber jeg kan finde lidt ro og hjælp til sjælen her inde, da jeg ikke har andre at snakke med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

SD21

nevfaniel skriver:

er pt syge meldt fra job da jeg ikke kan hænge sammen længer.

jeg kan ikke tåle at være alene for længe men kan heller ikke klare for mange mensker på en gang.

jeg har mine gode og min dårlige dage, det kan oftes være svært at få manden til at forstå hvorfor jeg ikke lige har taget opvasken osv..... jeg har en datter på 10 måneder som jeg kan blive sur på bare hvis hun ikke ligge vil ligge stille når hun bliver skiftet, har flere gange sagt til manden at han må tage hende når jeg er i dårligt humør for det skal ikke gå ud over hende.

jeg håber jeg kan finde lidt ro og hjælp til sjælen her inde, da jeg ikke har andre at snakke med.

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, andet end at jeg godt forstår det er hårdt ! Du får lige en kæmpe  

Anmeld

24. marts 2011

B&J

stakkels dig hvor må det bare være super hårdt. men hold op syntes også du er en sej kvinde der tør af sige til din mand af nu skal du lige have hjælp for det her kan du ikke lige klare

men verdens største knuser her fra

Anmeld

24. marts 2011

DLM

Det er da bestemt ikke rart lyder lidt som om du er gået ned med stress. Har du en ide om, hvad der har udløst at du har fået det sådan?

kæmpe til dig

Anmeld

24. marts 2011

nevfaniel

DLM skriver:

Det er da bestemt ikke rart lyder lidt som om du er gået ned med stress. Har du en ide om, hvad der har udløst at du har fået det sådan?

kæmpe til dig

mit job køre sygisk teror på mig, jeg blev overfaldet på mit job og da min datter kom på holbæk børneakut afdelingen knæket snoren bare for mig og har været syg lige siden 

Anmeld

24. marts 2011

DLM

nevfaniel skriver:

mit job køre sygisk teror på mig, jeg blev overfaldet på mit job og da min datter kom på holbæk børneakut afdelingen knæket snoren bare for mig og har været syg lige siden 

whaaaat! hvad f..... er det for en arbejdsplads der gør sådan noget. Men kender det desværre godt og det er ikke noget man bare lige kommer over. Så håber du har en god kæreste der kan støtte dig, det er så vigtigt at få sådan noget bearbejdet

Årh nej, har din datter det godt igen så?

Anmeld

24. marts 2011

nevfaniel

ja hun havde fået mellemøresbetændelse

men hun har det fint nu hun kunne jo bare ikke sig at det gjord ondt så derfor skreg hun hele tiden af smerte, og det kan man alså som mor ikke klare når man ikke ved hvad der er galt  man vil jo gerne hjælpe....

men nu får hun antibiotica og har det fint igen

Anmeld

24. marts 2011

DLM

nevfaniel skriver:

ja hun havde fået mellemøresbetændelse

men hun har det fint nu hun kunne jo bare ikke sig at det gjord ondt så derfor skreg hun hele tiden af smerte, og det kan man alså som mor ikke klare når man ikke ved hvad der er galt  man vil jo gerne hjælpe....

men nu får hun antibiotica og har det fint igen

nååå bette nus nej det er da klart man bliver frustreret når man ikke ved hvad der er glat med ens lille skat.

dejligt hun har det fint igen

Anmeld

24. marts 2011

Chamomile

Det lyder rigtig hårdt, får du hjælp? psykologsamtaler, medicin?

Anmeld

24. marts 2011

nevfaniel

næ får ikke noget hjælp synes jeg, men skal til en sykolog på onsdag så jeg glæder mig  og i morgen kommer min mor og far på besøg så det bliver også dejligt da jeg kun ser dem et par gange om året  

jeg er meget ensom da jeg kun har min mand og datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.