update; de brune pletter mm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Muffi<3 skriver:

Aighh ,, hvordan tør du lade være ??

Modermærke kræft er ikke at spøge med , der er forskel på modermærke kræft og hud kræft ,,

Det er garanteret ingenting men hvad hvis ??

Du skylder din søn og mand at reagere på sådan noget også selvom svaret kan være grumt

Få nu ringet

det ved jeg...

Men syntes hele tiden der kommer noget i vejen og så glemmer jeg det...

Ville have ringet i sidste uge, da jeg kørte nat. Men så dumped der et brev ind at frederic først kan få en tid hos ortopæd den 26 april 2012... Så arbejder pt på at finde ud af om det er en fejl, eller jeg skal finde andet syghus.

Vi har et nykøbt hus, der slår revner og hænger derved også i tlf med ingeniør - ejerskifte og tømre. 

Idag var til samtale på børne afd...

Regner med at jeg gør det i morgen, har nemlig fri i morgen også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Lady Marion <3

Mor til Frederic skriver:

det ved jeg...

Men syntes hele tiden der kommer noget i vejen og så glemmer jeg det...

Ville have ringet i sidste uge, da jeg kørte nat. Men så dumped der et brev ind at frederic først kan få en tid hos ortopæd den 26 april 2012... Så arbejder pt på at finde ud af om det er en fejl, eller jeg skal finde andet syghus.

Vi har et nykøbt hus, der slår revner og hænger derved også i tlf med ingeniør - ejerskifte og tømre. 

Idag var til samtale på børne afd...

Regner med at jeg gør det i morgen, har nemlig fri i morgen også.

Det må du love mig  Jeg holder dig i ørene ,, Tænk at du kan slippe den frygt helt om måske 14 dage ,,

Ved godt hvordan det er med en stresset hverdag , men lige præcis det her må du altså ikke udskyde , dit helbred er vigtigere end et hus der slår revner eller ortopæd kirug til Frede ,, come on ,,

Ikke flere overspringshandlinger

Anmeld

4. april 2011

Muffi<3 skriver:

Det må du love mig  Jeg holder dig i ørene ,, Tænk at du kan slippe den frygt helt om måske 14 dage ,,

Ved godt hvordan det er med en stresset hverdag , men lige præcis det her må du altså ikke udskyde , dit helbred er vigtigere end et hus der slår revner eller ortopæd kirug til Frede ,, come on ,,

Ikke flere overspringshandlinger

ved at hende ved hudlægen sagde at de først havde tid sidst i april, men så længe de ikke havde modtaget noget fra min læge, ville de ikke gøre mere.... Og så er det bare blevet svedt ud... 

Mange af de ting jeg skal have ringet ang gør jeg ofte i arbejdstiden, men da jeg havde praktikant med, så må jeg hellere vise mig fra den prof side af...

Og så er det ene taget med det andet... 

Ang hus så er det pga en kontruktions fejl i taget som gør at hver gang det blæser mm. så kan vi se revnerne bevæge sig hen af væggende og mange af dem kan vi trække frisk luft gennem. 

Freder's fødder kan heller ikke vente, da han slider/skubber sin lilletå negl ned, da den ligger så meget omme på siden. 

Anmeld

5. april 2011

Fredag den 13 maj kl 12.45...

Sikke en fredag det bliver... Frederic skal til diætist kl 8 og videre til kontrol kl 9... 

Hende sekratær ved hudlægen var fuld af humor.. Så skal nok regne med at være nogle pletter og dimse dutter fattigere den fredag - pyh... Glæder mig ikke til han skal fjerne dem oppe i hoved bund... Eller nogen andre steder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.