Nogen der løber meget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Siljesmor

Anne85 skriver:

Hi hi... jeg betragter også mig selv som løbetosset... men det er jo vand ved siden af dig - hvor sejt - respekt

Jeg løber gerne 4 gange i ugen - 2 korte ture med tempo i benene (5-6-7 km) og 2 lange, lidt langsommere ture (10-11-12 km)

jeg eeeeelsker mit løb - er helt afhængig af det kick det gir mig. Og specielt dage som idag hvor solen skinner og fuglene kvidrer

Det lyder da til at det er nogle super gode ture du får løbet  Gode lange distancer, blandet med det korte. Det er det samme jeg gør imellem min marathon-træninger  Nu er jeg igang med nedtrapningen til Paris Marathon om 13 dage, så i denne uge er den længste tur 14 km  Men løb også 60 km. samlet i sidste uge.. Havde min langtur på 30 km....  Og det gik over al forventning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Siljesmor

Kloster skriver:

Hej.

Jeg betragter også mig selv som afhængig af løb, men jeg har ikke lige dine distancer med mig

Jeg startede med at løbe d. 1. jan 2010, da jeg stoppede med at ryge. Jeg kæmpede mig igennem de førte 5 km og har været til en hel del motionsløb. Er ved at træne mig op til 10 km løb + at målet er at få en hurtig 5 km tid.

Håbede på at kunne klare at træne til ½ maraton, men det kunne jeg slet ikke holde til. Var simpelthen for hårdt for mig endnu. Men ting tager tid.

Jeg er tilfreds og jeg elsker at løbe. Jeg bliver hurtigere på min 5 km og mine distancer bliver længere

Hvilket 10 km. løb har du meldt dig til? Du skal nok nå dit halvmarathon  Men som du skriver - ting tager tid... Hellere bruge lidt ekstra tid på træningen, så man ikke ender ud med skader og bliver sat helt tilbage..  Kan anbefale Powerrade, som er et halvmarathon i København i september

Anmeld

28. marts 2011

Kloster

Siljesmor skriver:

Hvilket 10 km. løb har du meldt dig til? Du skal nok nå dit halvmarathon  Men som du skriver - ting tager tid... Hellere bruge lidt ekstra tid på træningen, så man ikke ender ud med skader og bliver sat helt tilbage..  Kan anbefale Powerrade, som er et halvmarathon i København i september

Hej.

Jeg bor i nordjylland, så jeg kommer ikke lige til KBH  Men der er en del lokale løb, som jeg skal med til

Bla er der Fjordmaraton i Aalborg og nogle andre 10 km løb. Har ikke meldt mig til mere end 3 løb, men de er også de største og hurtiste fyldte løb. Men men men jeg skal nok komme efter det

Har en idé om at jeg tager div 10 km løb i år også tager jeg sgu ½ maraton næste år

Anmeld

28. marts 2011

Siljesmor

Kloster skriver:

Hej.

Jeg bor i nordjylland, så jeg kommer ikke lige til KBH  Men der er en del lokale løb, som jeg skal med til

Bla er der Fjordmaraton i Aalborg og nogle andre 10 km løb. Har ikke meldt mig til mere end 3 løb, men de er også de største og hurtiste fyldte løb. Men men men jeg skal nok komme efter det

Har en idé om at jeg tager div 10 km løb i år også tager jeg sgu ½ maraton næste år

Lyder som en god plan  

Anmeld

28. marts 2011

babyMark

Hejsa. Jeg er en rigtig løbetosse. Jeg har løbet rigtig mange halvmarathon. Nok omkring 30. Og et enkelt marathon. Havde overvejet Kbh Marathon til maj, men er nu gravid så der er droppet :-) og udskiftet med kortere ture alt efter hvad kroppen kan klare og hvor længe. Inden jeg fandt ud af jeg var gravid var jeg faktisk ude på 20 km tur, men jeg er da stadig gravid og krydser fingre for at det ik betyder noget. Jeg er jo vant til distancen. Har løbet fast ca. 3 gange om ugen i ca 6 år. Lige nu satser jeg på ture ml 5 og 10 km. Sidst jeg var gravid ku jeg løbe til omkring uge 22. Er der nogle af jer der har løbet mens I var gravide?Jeg elsker at løbe. Og er afhængig af det. Kan simpelthen mærke det på mit humør, hvis der er gået for længe mellem løbeturene. Til jer der gerne vil være glade for at løbe vil jeg sige at det gælder om at være vedholdende og følge et godt begynderprogram. Efter en2-3 mdr vil I være solgt!

Anmeld

28. marts 2011

heidi30

Siljesmor skriver:

Hejsa

Var lige lidt nysgerrig efter om der er flere "løbetosser" herinde? Jeg løber selv rigtig meget, og træner lige pt. til Paris Marathon som jeg skal løbe den 10. april  Og de følgende måneder har jeg 2 halvmarathons og endnu et hel-marathon til Septemer i Berlin  Jeg elsker simpelthen at løbe, men det er bestemt ikke noget jeg altid har gjort... Startede i okt. 09´da jeg ville tabe mig efter mine 2 graviditeter... Det var en sej start og jeg hadede det de første 4 uger, men så skete der ligesom noget... Har nu tabt 14 kg. og er blevet helt afhængig af det der løberi  

Sidste år løb jeg BT´s halvmarathon, København marathon og Powerrade som er et halvmarathon i København

Kom glad og fortæl, hvis du er ligeså løbetosset som jeg 

Hej fra Margith

Hej,

jeg er begyndt at løbe lidt inde i det nye år. Jeg er bestemt ikke "god" til det endnu og mit tempo er nok mere lunte end løb. Min rute er på 3.2 km og jeg løber den hver anden dag, det er ikke langt men jeg kan overskue den og nu kan jeg løbe den uden at komme ned og gå. Jeg startede med at tage ca. 31 min. om det og nu er min tid på ca. 23 min. så det går da fremad 

Jeg kan dog ikke se noget på fremskridt på vægten, så jeg vil høre dig hvor længe du løb før du tabte dig? Jeg går ud fra noget af fedtet er blevet omdannet til muskler som vejer mere, men når jeg ser i spejlet er der ikke sket det store.

Vh. Heidi

Anmeld

29. marts 2011

Anne85

Respekt til jer der løber marathon.

Jeg drømmer om at træne mig op til halv marathon til efteråret - men i øjeblikket er min længste distance 12 km.

Har I mon nogle gode løbeprogrammer I vil anbefale?

Anmeld

31. marts 2011

Rockertand

Kloster skriver:

Hov jeg læste forkert

Når du kun kan komme ud at løbe fredag, lørdag, søndag, vil jeg nok anbefale dig at løbe fredag og søndag og lade programmet vare lidt længere ell går nogle gode solide ture resten af ugen. Altså nogle bakke-ture og nogle ture med nogle km i.

Du kan evt også skaffe en babyjogger. Det er set før at man løber med sådan en.

Jeg startede så ud i dag, først læste jeg løbeprogrammet for uge 1, der var vist i dit link - og så afsted....og jeg vidste bare, at det tog overhånd - det blev så til 50 minutter her på 1. dagen, ca. 1/3 løb, 1/3 smålunten og 1/3 hurtig gang afbrudt af små pauser for at ordne den lille (havde kun 1 barn hjemme i dag, så jeg prøvede at tage barnevognen med) - jeg er fuldstændig smadret nu, men har det bare såååå godt med mig selv, faktisk er jeg lidt små-høj (og svimmel) - fantastisk følelse  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.