et pip fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

246 visninger
0 svar
0 synes godt om
16. oktober 2008

Siber

Ja så er jeg tilbage. Efter festen hos BM, var Johanna bare så syg, hun havde 40 i feber i 3 dage, hvor hun kunne holde sig vågen i 15 min ad gangen, også faldt hun bare i søvn, uanset hvor hun var! feberen faldt, hun fik udslæt, og ja hun havde tre dags feber, hun var syg en hel uge. Andreas og jeg måtte skiftes og flexe osv.
Så blev det efterårsferie, og svigerfam kom på besøg, og det var bare rigtig hyggeligt, og Alma var bare så glad, mens Johanna var noget betuttet, men det gik! Andreas og jeg var i biffen (ja det skulle jo lige udnyttetes at vi havde babysittere) Men vi hyggede os alle sammen, så det var rigtig godt at de kom, de var savnet! Svigerfar hjalp med 1.salen, og svigermor hjalp mig med at få lavet snehvidedragten færdig til Alma - hun er bare så glad!

Nu er vi på job igen, og dagen går sin gang!

Er er der nogen der kan give mig en opdatering. Hvem er gravide? har sloggi fået job, er du ok BM, jeg skal nok komme med på kur, hvad med tut er hun gået helt i trænings mode, er I blevet gode venner med jeres mænner, og nej jeg føler hellere ikke altid jeg slår til - pt føler jeg mig krop u duelig og helt rundforvirret og jeg har sikkert glemt en hel del og tillykke til Anja med lille Ester

Knus og kram fra Siber der tænker på jer hele tiden! og fuck jeg skal have lavet et hattebillede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.