Vis os din efter graviditet mave (anonymt er muligt).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Anonym

Og min efter tre graviditeter hvoraf to var kejsersnit, en overvægt tabt som var 30 kg...så så min mave sådan her ud(jer herinde ved nok hvem jeg er men gider ikke have dem sådan ud i hele net-universet):

Og så er der lige efter billeder...hvad kirurgien kan hjælpe med.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Koen.

Muffi<3 skriver:

He he ok så kommer den   mave hvori der har ligget 3 stks unger , ikke på en gang

Jeg gad dælme godt have så flot en mave og så efter 3 børn

Anmeld

24. marts 2011

Diana...

Anonym skriver:

Tak fordi du lavede en tråd hvor man kan svare som anonym - for jeg er extrem flov over min krop.

det var så let jeg synes der skulle være mulighed for alle maver  Jeg synes absolut ikke den er slem og der er kommet noget vidunderligt ud af den  og selv om det svært når man ikke har det godt med det så er det, det inderste der tæller 

til dig og tak fordi vi måtte se din mave 

Anmeld

24. marts 2011

Lady Marion <3

lillespurv20 skriver:

Jeg gad dælme godt have så flot en mave og så efter 3 børn

Tak sødeste

Jeg er bare så heldig at jeg aldrig har haft et strækmærke overhoved på trods af jeg var en spinkelt pige før ..

Anmeld

24. marts 2011

morethanperfect

.... Og igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2011

Diana...

Anonym skriver:

Og min efter tre graviditeter hvoraf to var kejsersnit, en overvægt tabt som var 30 kg...så så min mave sådan her ud(jer herinde ved nok hvem jeg er men gider ikke have dem sådan ud i hele net-universet):

Jeg havde håbet du lagde dem for du har jo netop bevist at der KAN gøres noget ved det og du har nu en kanon smuk mave. Håber jeg gættet rigtig i hvem du er  

Anmeld

24. marts 2011

Anonym

Diana... skriver:

Jeg havde håbet du lagde dem for du har jo netop bevist at der KAN gøres noget ved det og du har nu en kanon smuk mave. Håber jeg gættet rigtig i hvem du er  

Skal jeg smide dem efter på også...det kan jeg godt...prøver lige om jeg kan smide dem i den anden med før billeder..

Anmeld

24. marts 2011

Koen.

Muffi<3 skriver:

Tak sødeste

Jeg er bare så heldig at jeg aldrig har haft et strækmærke overhoved på trods af jeg var en spinkelt pige før ..

Hold da op ! der har du godt nok været heldig Jeg øgede RIGTIG hurtig min vægt da jeg blev gravid så her piblede de frem allerede fra uge 16

Anmeld

24. marts 2011

Diana...

Anonym skriver:

Skal jeg smide dem efter på også...det kan jeg godt...prøver lige om jeg kan smide dem i den anden med før billeder..

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.