Vis os din efter graviditet mave (anonymt er muligt).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.903 visninger
67 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2011

Diana...

Vi prøver lige igen og det er muligt at være anonym. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Vi prøver lige igen og det er muligt at være anonym. 

Ej søde den er sgu da fin din mave   kunne godt vise min , har bare ingen billeder af den

Anmeld

24. marts 2011

Diana...

Ej søde den er sgu da fin din mave   kunne godt vise min , har bare ingen billeder af den

Altså den ser altså pænere ud på billet end den er og det er faktisk lidt træls for det var jo lidt for at vise en grim mave he he. Jeg ved ikke lige hvad der skete for den ser mørker og pænere ud end den er. Men tak  Men den vom jeg render rund med skal væk he he  Så må du tage nogen  Jeg har lige været ude og tage dem for 20 min siden 

Anmeld

24. marts 2011

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Altså den ser altså pænere ud på billet end den er og det er faktisk lidt træls for det var jo lidt for at vise en grim mave he he. Jeg ved ikke lige hvad der skete for den ser mærker og pænere ud end den er. Men tak  Men den vom jeg render rund med skal væk he he  Så må du tage nogen  Jeg har lige været ude og tage dem for 20 min siden 

hmmm måske   hi hi ikke stolt over min griner

Anmeld

24. marts 2011

Koen.

Okay springer ud uden at være anonym så man kan få et realistisk billed af hvor "galt" maven kan komme til at se ud.

Er MEGET ked af min mave og flov over den

og undskyld natbukserne

Anmeld

24. marts 2011

Diana...

Muffi<3 skriver:

hmmm måske   hi hi ikke stolt over min griner

Altså nu du jo piv fræk så jeg tror bestemt ikke din mave er grim men du kan være ano. 

Anmeld

24. marts 2011

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Altså nu du jo piv fræk så jeg tror bestemt ikke din mave er grim men du kan være ano. 

Piv fræk he he kan godt høre du ikke har set min mave  min navle er faldet sammen

Anmeld

24. marts 2011

Vingummien

Hehe go ide men ligge rjeg mi mave ind, så er der ikke flere kvinder der vil blive gravide

Anmeld

24. marts 2011

Anonym

Tak fordi du lavede en tråd hvor man kan svare som anonym - for jeg er extrem flov over min krop.

Anmeld

24. marts 2011

Diana...

Muffi<3 skriver:

Piv fræk he he kan godt høre du ikke har set min mave  min navle er faldet sammen

Og hvad så det er det indre der tæller og der er du perfekt og det er dit ydre også. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.