Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi prøver lige igen og det er muligt at være anonym.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver: Vi prøver lige igen og det er muligt at være anonym.
Ej søde den er sgu da fin din mave kunne godt vise min , har bare ingen billeder af den
Altså den ser altså pænere ud på billet end den er og det er faktisk lidt træls for det var jo lidt for at vise en grim mave he he. Jeg ved ikke lige hvad der skete for den ser mørker og pænere ud end den er. Men tak Men den vom jeg render rund med skal væk he he Så må du tage nogen Jeg har lige været ude og tage dem for 20 min siden
Diana... skriver: Altså den ser altså pænere ud på billet end den er og det er faktisk lidt træls for det var jo lidt for at vise en grim mave he he. Jeg ved ikke lige hvad der skete for den ser mærker og pænere ud end den er. Men tak Men den vom jeg render rund med skal væk he he Så må du tage nogen Jeg har lige været ude og tage dem for 20 min siden
Altså den ser altså pænere ud på billet end den er og det er faktisk lidt træls for det var jo lidt for at vise en grim mave he he. Jeg ved ikke lige hvad der skete for den ser mærker og pænere ud end den er. Men tak Men den vom jeg render rund med skal væk he he Så må du tage nogen Jeg har lige været ude og tage dem for 20 min siden
hmmm måske hi hi ikke stolt over min griner
Muffi<3 skriver: hmmm måske hi hi ikke stolt over min griner
Altså nu du jo piv fræk så jeg tror bestemt ikke din mave er grim men du kan være ano.
Diana... skriver: Altså nu du jo piv fræk så jeg tror bestemt ikke din mave er grim men du kan være ano.
Piv fræk he he kan godt høre du ikke har set min mave min navle er faldet sammen
Hehe go ide men ligge rjeg mi mave ind, så er der ikke flere kvinder der vil blive gravide
Tak fordi du lavede en tråd hvor man kan svare som anonym - for jeg er extrem flov over min krop.
Muffi<3 skriver: Piv fræk he he kan godt høre du ikke har set min mave min navle er faldet sammen
Og hvad så det er det indre der tæller og der er du perfekt og det er dit ydre også.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128