Troede ikke det ville være sådan....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Anonym trådstarter

I dag sagde min ekskæreste til mig, at han 'ser' noget til en. Og ja, bevares, jeg har selv en ny kæreste men alligevel tog det bare virkelig hårdt på mig, for jeg ved, at hun på et tidspunkt bliver en del af min søns liv også.

Jeg hader allerede denne person, som skal have oplevelser med MIN søn på et tidspunkt, når vi skal til at dele ham mere. Lige nu kommer min eks her hos os et par gange om måneden og er sammen med os. Det er fint nok.... men når han skal hjem til DEM og være hos DEM, og hun skal sige godnat til ham og give ham et kram i stedet for mig.... åååååååååh, kan bare slet ikke bære de tanker

Det er ham der er gået fra os, og så skal man bare stå her tilbage og acceptere hele ens fremtid valgt af ham. FUCK hvor gør det ondt.

Jeg ved godt, at det er så meget sagt, at jeg på forhånd hader denne person, men jeg vil ABSOLUT aldrig vide noget om hende udover at hun self. er god ved min dreng, når han er der.

Andre der også har været / er frustreret over, at deres søn skal være sammen med en anden end Jer, når der er samvær?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

2721

Vil bare lige sende et kæmpe kram er ikke enlig, men kan udmærket forstå din følelser. Det er klart mit væreste maridt.

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Vil bare lige sende et kæmpe kram er ikke enlig, men kan udmærket forstå din følelser. Det er klart mit væreste maridt.

Tak

Anmeld

24. marts 2011

DLM

Er heller ikke single, men kan udemærket godt forstå dig 100%. Jeg ville hade det big time. 

Dog tror jeg, hvis det var mig det var i den situation. At jeg ville nok alligevel lære hende at kende. Jeg ville sgu vide hvem der skal putte og kramme/kysse min søn go'nat.

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

Er heller ikke single, men kan udemærket godt forstå dig 100%. Jeg ville hade det big time. 

Dog tror jeg, hvis det var mig det var i den situation. At jeg ville nok alligevel lære hende at kende. Jeg ville sgu vide hvem der skal putte og kramme/kysse min søn go'nat.

Tja, han  er vel ikke idiot, så regner da med hun er ok? Gider bare ikke vide mere end absolut højst nødvendigt om hende, hvis du forstår? Vil bare komme til at blive irriteret eller sammenligne for meget med mig selv tror jeg...

Det var min fyr der skred fra mig, ikke omvendt, så jeg er jo nok lidt mere tilbageholden end ham mht. at vores barn skal være sammen med en anden partner.

Hader det bare så meget

Anmeld

24. marts 2011

DLM

Anonym skriver:

Tja, han  er vel ikke idiot, så regner da med hun er ok? Gider bare ikke vide mere end absolut højst nødvendigt om hende, hvis du forstår? Vil bare komme til at blive irriteret eller sammenligne for meget med mig selv tror jeg...

Det var min fyr der skred fra mig, ikke omvendt, så jeg er jo nok lidt mere tilbageholden end ham mht. at vores barn skal være sammen med en anden partner.

Hader det bare så meget

forstår dig udemærket godt. ja tanken om "hvad har hun, som jeg ikke har".absolut ikke rart.

det er da klart at du er mere tilbageholden med at han skal være sammen med en anden, det er jo ikke noget du har valgt han skal være, men din x

Anmeld

24. marts 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kan så udmærket godt forstå dine følelser.

Dog håber jeg selv sådan at min eks gider gå hen og finde sig en kæreste. For det første er kvinder bedre til at huske at der lige skal stå sødmælk i køleskabet når sønnike kommer på besøg og alle de små praktiske ting.

Derudover hvis hun er en god kvinde er der endnu en der holder af din søn og endnu en din søn kan holde af. Det vil være et bonusmenneske i din søns liv og hun vil ALDRIG kunne erstatte dig. Du er hans mor og han elsker ingen anden højere end dig.

For din søns skyld, så giv denne kvinde en chance. Hun giver din søn en chance og eftersom du og far alligevel ikke er sammen længere og ikke kommer til at være det igen, så kan I lige så godt få det bedste ud af det.

DU er den vigtigste i din søns liv og du har fået en ny og forhåbentlig dejlig kæreste. Så nyd at dit liv kører på skinner og din søns far også er glad. For så er din søn det nemlig også.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Dog håber jeg selv sådan at min eks gider gå hen og finde sig en kæreste. For det første er kvinder bedre til at huske at der lige skal stå sødmælk i køleskabet når sønnike kommer på besøg og alle de små praktiske ting.

Derudover hvis hun er en god kvinde er der endnu en der holder af din søn og endnu en din søn kan holde af. Det vil være et bonusmenneske i din søns liv og hun vil ALDRIG kunne erstatte dig. Du er hans mor og han elsker ingen anden højere end dig.

For din søns skyld, så giv denne kvinde en chance. Hun giver din søn en chance og eftersom du og far alligevel ikke er sammen længere og ikke kommer til at være det igen, så kan I lige så godt få det bedste ud af det.

DU er den vigtigste i din søns liv og du har fået en ny og forhåbentlig dejlig kæreste. Så nyd at dit liv kører på skinner og din søns far også er glad. For så er din søn det nemlig også.

Det var meget rigtigt og flot skrevet synes jeg. Men efter i går, så synes jeg bare, at det er blevet så meget værre det hele. Sådan som du skriver det, hvade vi det før jeg fik at vide, at der var en anden... men det er som om, at den stikkende følelese, som var der lige da jeg blev forladt, er vendt tilbage... kan bare ikke have, at han har valgt, at jeg ikke skal se mit barn, når han bliver gammel nok til at være hos dem hver 2. weekend...

Vil savne ham noget så inderligt hvert sekund

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

Jeg tror det er helt naturligt og med tiden vil følelsen aftage

Anmeld

25. marts 2011

Loa

RGN skriver:

Perfekt sagt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.