I dag sagde min ekskæreste til mig, at han 'ser' noget til en. Og ja, bevares, jeg har selv en ny kæreste men alligevel tog det bare virkelig hårdt på mig, for jeg ved, at hun på et tidspunkt bliver en del af min søns liv også.
Jeg hader allerede denne person, som skal have oplevelser med MIN søn på et tidspunkt, når vi skal til at dele ham mere. Lige nu kommer min eks her hos os et par gange om måneden og er sammen med os. Det er fint nok.... men når han skal hjem til DEM og være hos DEM, og hun skal sige godnat til ham og give ham et kram i stedet for mig.... åååååååååh, kan bare slet ikke bære de tanker 
Det er ham der er gået fra os, og så skal man bare stå her tilbage og acceptere hele ens fremtid valgt af ham. FUCK hvor gør det ondt.
Jeg ved godt, at det er så meget sagt, at jeg på forhånd hader denne person, men jeg vil ABSOLUT aldrig vide noget om hende udover at hun self. er god ved min dreng, når han er der.
Andre der også har været / er frustreret over, at deres søn skal være sammen med en anden end Jer, når der er samvær?
Anmeld