3 hjulet cykel har tif lige fået.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. oktober 2008

Loggidut

sådan en har tif lige fået, lige så pæn som ny...nogen havde dumpet den i en container...utroligt hvad folk vil smide væk!

nu mangler hun så bare lige at finde ud af hvordan den funker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

Loggidut

så virkede det!

Anmeld

16. oktober 2008

Hyner

Ja det er dælme utroligt... Kunne de ikke sætte den på dba.dk under gratis istedet... Synes faktisk det er lidt svineri, at bare smide ud fordi man ikke kan bruge det mere... Jeg har ikke så mange penge at min samvittighed ville kunne rumme at skulle smide brugbare ting ud.

Krams Henriette -lidt fattig..

Anmeld

16. oktober 2008

Loggidut

nej den samme tankegang har vi her...den fejler to ting...og lad nu være med at grine, foran på styret er der to skrammer, som om barnet som har kørt på den er faldet forover, og på det ene hjul ser det ud som om nogen har taget et lille bitte bid af dækket...og det er jo gummihjul...så det har ingen betydning overhovedet...

men det sjove er, at nu kommer der børnepenge, og så smider man tingene ud...jeg ved godt det ikke er tilladt, men når michael går rundt og ryder op ved containeren er det sgu da for dumt hvis den bare bliver kørt til jernskrot...da tif så den, jublede hun bruuuuuum bruuuuum, så det er helt sikkert hendes nye køretøj...

ikke på vildkår om jeg forstår folk der bare smider sådan en ud, den koster sgu da ca 600 bobs fra ny?

og hyner vi er sgu lige så fattige...så vi kunne slet ikke lade være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.