Er jeres unger klumret???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. oktober 2008

Hyner

Emma er i hvert fald... Konstant vader hun ind i bordben, dørkarme og hamre hovedet i sofa-bordet når hun vil rejse sig... Og den værste her i dag, er hvor hun skal over dørtrinnet med sin gå-vogn, hvilket hun udemærket kan, hvor hun skubber den forover så hun ligger ovenpå den hvor den tilsidst vælter forover... Hold op man hvor er jeg bare færdig... GRÆDEFÆRDIG... Det må da snart høre op med det fjumeri,man han jo ikke lave andet end samle ungen op og trøste...
Og godt nok har hun sovet dårlig i dag men hun blev puttet til nat for en time siden... Og det er da en helt time før normalen....

Hvad sker der....

Krams Henriette -der snart ikke orker agility i aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

Loggidut

hmmm, tænke tænke, jeg ved når jeg svarer så går det galt...øv!

NEJ! Tif er i grunden ikke klumret, men...der er jo en årsag, hun er jo slet ikke så langt henne som mange andre unger endnu.
Tif er stadig i jeg rejser mig op over alt stadie...og det medfører jo en masse forsigtighed, for alt er rimeligt nyt for hende endnu...når hun begynder at slippe og gå, så er jeg så sikker på klummeriet kommer!

alt det her er sagt selv om tif lige har rejst sig op ad vores skuffer, hevet skuffe nummer 3 ud, og faldt selv bag over...lol....klodsmajor

Anmeld

16. oktober 2008

bette

hehe jo mikkel har sku også nogle ret så klodsede dage.. virkelig klodsede.. han flækkede jo et øjnbryn.. det siger vist alt..

men han er blevet mindre fjumregøj på det sidste

Anmeld

16. oktober 2008

Tikki

hmm - nææ kun når hun er træt...så er hun til gengæld også fjumret for hele dagen

Anmeld

16. oktober 2008

ivfmarie

Malte bliver veeed med at rejse sig op under spisebordet, selvom han banker det bette hoved op i bordpladen gang på gang på gang!!! Han tude og bliver hidsig, og så banker han det endnu mere... tsk tsk.
Ellers er det faktisk mest hunden og Freja der vælter ham. Det er sgu lidt synd, for det er næsten hver gang han har taget mod til selv at rejse sig - så roser jeg ham, og straks kommer Freja og vovsen susende og vælter ham i forbifarten....

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.