Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Jeg glædte mig for tidligt... Gik på toilettet for at tisse.... Der var startet en blødning MERE..... Men ikke en vild blødning som allerførste gang, hvor det bare styrtede ud... Denne blødning her er, bare en lille pletblødningen på str. med 1 krone... Selvfølgelig frisk blod når jeg tørre mig.... Jeg har ingen former for smerter overhovedet... Slet ingen... Synes bestemt ikke det er behageligt at gå rundt med de blødninger... Lægen sagde i sidste uge, så længe blødningerne er så små og der ikke er nogle smerter overhovedet - Så vil de bestemt ikke gøre noget yderligere... Jeg sidder her helt alene - Ret ked af det faktisk efterhånden, for det er 5 blødning på 1½ uge.... Ja måtte bare ud med det...
Jeg glædte mig for tidligt...
Gik på toilettet for at tisse.... Der var startet en blødning MERE.....
Men ikke en vild blødning som allerførste gang, hvor det bare styrtede ud...
Denne blødning her er, bare en lille pletblødningen på str. med 1 krone... Selvfølgelig frisk blod når jeg tørre mig....
Jeg har ingen former for smerter overhovedet... Slet ingen... Synes bestemt ikke det er behageligt at gå rundt med de blødninger...
Lægen sagde i sidste uge, så længe blødningerne er så små og der ikke er nogle smerter overhovedet - Så vil de bestemt ikke gøre noget yderligere...
Jeg sidder her helt alene - Ret ked af det faktisk efterhånden, for det er 5 blødning på 1½ uge....
Ja måtte bare ud med det...
For fanden da også, søde søde dig! Kan ikke give dig smarte svar, men kan give dig den her
/Mette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeBaby skriver: For fanden da også, søde søde dig! Kan ikke give dig smarte svar, men kan give dig den her /Mette
Det er sq træls... Tusind tak for
Lille Info:
Jeg vil blive ringet op af en læge inden kl. 13.00 og så må vi om hun vil se mig eller hvad der kommer til at ske...
Sekretæren sagde ikke sikkert hun vil se mig, da hun har 5 patienter endnu....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128