Man skal ikke glæde sig for tidligt... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Mira0911

NR3ønskebarn skriver:

Ja ok Det er skisme da frustrerende, at du skal gå og vente Har du været til nf og den var fin? Jeg krydser for at det snart stopper med at bløde, selvom det ikke er så meget igen

NF var rigtig fin... 4 dage efter NF fik jeg styrtblødning og kom til en scanning mere hvor alt så fint ud... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Dansker I Holland

MoarJ skriver:

NF var rigtig fin... 4 dage efter NF fik jeg styrtblødning og kom til en scanning mere hvor alt så fint ud... 

Ok hmm.. Ja det kan jo være hvad som helst, men hvis baby har det godt, så er det jo godt. Men ikke særlig sjovt at bløde på den måde da

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Øv, at du bløder igen  Men godt, at du skal til kønsscanning imorgen og se lille bebs

Ja meget... Når jeg ikke har smerter, så er der jo ikke nogen fare... Siger lægen hvert fald... 

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

DAs mor skriver:

Synes det er mærkeligt de ikke vil sende dig til scanning. Da jeg begyndte at bløde ved min 2. graviditet tog jeg til vagtlægen som sendte mig direkte på skejby til tjek! Jeg var 11+0 og havde ikke smerter da jeg kom til vagtlægen....

alt er ok!

Første blødning jeg fik, kom jeg til scanning, men ikke siden... De vil ikke sende mig afsted når jeg ikke har smerter... 

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Lon1976 skriver:

Åh nej ikke igen. 

Jeg gik til min læge og fik en henvisning til en privatklinik, som ville scanne mig, når jeg følte at der var en grund til en scanning. Som min læge sagde, så skulle jeg ikke forbi hospitalet hver gang, men kunne selv lave aftalerne med klinikken. Kunne du ikke sige til din læge endnu en gang, hvor meget det bekymre dig og om I kan finde en løsning - du skal jo ikke gå i hele din graviditet på denne måde.

for dig.

Min læge vil ikke gøre noget så længe jeg ikke har smerter, så det jeg jo forholde mig til... 

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

NR3ønskebarn skriver:

Ok hmm.. Ja det kan jo være hvad som helst, men hvis baby har det godt, så er det jo godt. Men ikke særlig sjovt at bløde på den måde da

Det er slet ikke sjovt... Er jo bekymret hver gang der kommer en blødning... 

Anmeld

24. marts 2011

Dansker I Holland

MoarJ skriver:

Det er slet ikke sjovt... Er jo bekymret hver gang der kommer en blødning... 

Nej og jeg krydser fingre for at det snart stopper

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

NR3ønskebarn skriver:

Nej og jeg krydser fingre for at det snart stopper

Tak... 

Har nu valgt alligevel at ringe til lægen og fortælle hvordan jeg har det... At det bekymre mig faktisk meget... 

Anmeld

24. marts 2011

Dansker I Holland

MoarJ skriver:

Tak... 

Har nu valgt alligevel at ringe til lægen og fortælle hvordan jeg har det... At det bekymre mig faktisk meget... 

Ja det kan jeg godt forstå. Jeg håber at han kan give dig noget ro i sindet, for det er da til at få mild stress af og det er ikke godt for lille bebsi da

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

NR3ønskebarn skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Jeg håber at han kan give dig noget ro i sindet, for det er da til at få mild stress af og det er ikke godt for lille bebsi da

Præcis.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.