Hvor gammel var du første gang, du var gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

LinLin

21 - blev 22 seks dage efter han blev født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

NilleG

kiwifrugten skriver:

Jeg har altid sagt jeg gerne ville ha børn inden jeg blev 25 år.

Men har altid fået atvide af lægen ( 3 forskellige ) at jeg ikke kunne få børn  Så jeg gik og sagde til mig selv at jeg hadet børn og sys de var klamme osv for at jeg ikke skulle blive ked af det over tanken ikke at kunne blive mor.

Men så skete det : På min 25 års fødselsdag til Pink i parken der blev jeg gravid  Og har nu termin om 28 dage :-) Så jeg når at føde inden jeg blir 26 wee det så fedt altså

Ej hvor er det fedt stort tillykke med det, det er da en solstrålehistorie var !!!

Jeg sagde også jeg ville have børn inden jeg blev 26 og nu har vi kæmpet i et halvt år og nu kan jeg ikke nå det før jeg er 26

Anmeld

24. marts 2011

henh01

Jeg fandt ud af at jeg var gravid 4 uger før jeg blev 18 år. Har i dag en pige på snart 7 år og en dreng på 4 mdr.

Anmeld

24. marts 2011

Ka+Ma=Be

Jeg er 23 år og fylder 24 år et par måneder inden termin

Anmeld

24. marts 2011

bobbles

Jeg var 20 fyldte 21 måneden før hun blev født. er nu 25 og venter mit næste barn når ikke at blive 26 før jeg har født

Anmeld

24. marts 2011

Talbutikken

Jeg var 17 år og blev 18 år, 2½ måned efter fødslen.

Anmeld

24. marts 2011

kiwifrugten

NilleG skriver:

Ej hvor er det fedt stort tillykke med det, det er da en solstrålehistorie var !!!

Jeg sagde også jeg ville have børn inden jeg blev 26 og nu har vi kæmpet i et halvt år og nu kan jeg ikke nå det før jeg er 26

Tak for det

Ja en rigtig god historie jeg stor tudet også bare. Men nu står jeg godt nok alene med hende men det skalnok gå alt sammen jeg er bare super glad for det går i opfyldelse :-)

Du har en god alder til at blive mor også selvom du når at blive 26. Du kan jo sige inden du blir 30 hehe :-D  så har du lige nogle år at køre på.

Ønsker jer held og lykke med at blive gravide

Anmeld

24. marts 2011

Moar2011

jeg er 22 og venter mit første barn..

Anmeld

24. marts 2011

MetteDN

Tillykke Jeg er 20 og venter vores første barn her til maj..

Vores familie og venner tog det overraskende godt Der var nogle stykker vi havde frygtet, men der var ingen brok Nogle af vennerne er så godt nok faldet fra siden hen, men sådan er det jo

Anmeld

24. marts 2011

mamiolvi

var 24 år første gang.. og 25 da jeg fik tvillinger. nu er jeg snart 36 år og venter nummer 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.