Hvor gammel var du første gang, du var gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.554 visninger
74 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Frk.Nissen

Hey

Jeg er en ung kvinde på 20år, som venter mit første barn

- Jeg er så lykke over, at jeg er gravid
Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er - min forlovede og mig,  glæder os vildt meget til den lille kommer

Der er jo altid nogen, som ikke er vilde med ideen.

Så vil høre jer om, hvordan jeres venner/familie tog det, da i fortalte at i skulle være forældre? Og hvor gammel du var med dit første barn? 

Kuns Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

de-wett

SaraPigen skriver:

Hey

Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er - min forlovede og mig,  glæder os vildt meget til den lille kommer

Så vil høre jer om, hvordan jeres venner/familie tog det, da i fortalte at i skulle være forældre? Og hvor gammel du var med dit første barn? 

Kuns Sara

Jeg blev gravid da jeg var 18 år og fødte som 19. er i dag stadig 19 men min dejlige datter på 4 måneder(d.29/3).

Og mange gange tillykke med at i skal ha en bebs. Der er bare ikke noget bedere

Anmeld

24. marts 2011

sabrina89

Jeg er 21 og gravid med mit første barn min forlovede og jeg glæder os også rigtig meget! Begge vores familier blev utrolig glade og de glæder sig alle til den lille kommer

Anmeld

24. marts 2011

Frk.Nissen

Tusind tak skal du have

Og stort tillykke med din datter

Anmeld

24. marts 2011

Worldwide

Blev gravid med L da jeg var 20, fyldte 21 kort efter Familien tog det egentlig meget roligt, de 'forventede' næsten en af os børn snart kom hjem og sagde at nu var det nu

Min biologiske far derimod mente jeg spildte mit liv og et barn ville ødelægge alt. Den dag i dag er han da glad for L, men han mener stadig det var en fejl at få hende så ung. Men nu var det heldigvis ikke hans beslutning

Ellers har folk taget det rigtigt pænt syntes jeg, og de fleste syne segentlig bare det er fedt jeg har valgt barn så tidligt

Anmeld

24. marts 2011

Mor Christa

SaraPigen skriver:

Hey

Kuns Sara

halløøøj
Stort tillykke med maven! Det er SÅ skønt hehe
Jeg var selv 19 år da jeg blev gravid, fødte også som 19 årig, men fyldte 20 en måned efter jeg fødte.. Nu har jeg en dreng på 3½ måned.. Det er SKØNT..
Det kom ret pludseligt, da jeg fortalte min mor det. Hun skulle lige "sluge" den, men så blev hun jo ovenud lykkelig for at skulel være mormor . (jeg er den første der får børn i min "generation" i familien).. Det værste var da jeg skulle fortælle min far om det, jeg troede jo han ville blive helt sur men han blev rigtig RIGTIG glad og gav mig et kram og sagde tillykke Nu elsker de kæreste bedsteforældre ham mere end noget andet - det er så dejligt at se på

Anmeld

24. marts 2011

morethanperfect

Blev gravid da jeg var 19 og fødte da jeg var 20 .. Har nu min dejlige søn på 4 en halv måned ..  Min familie vidste godt vi ville være unge forældre så der var slet intet dér .. 
Tillykke  

Anmeld

24. marts 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Tillykke med den glædelige nyhed.

Jeg blev gravid som 20 årig og fødte d 4 marts  som 21 årig.
Min far skulle drikke 2 flasker whiskey før han blev glad over nyheden  min mor spurgte om vi ville beholde det - da jeg sagde ja sagde hun Okay, jamen så støtter vi dig.

Anmeld

24. marts 2011

mortilnoahogmelina

Jeg var 20 da jeg blev gravid og 21 da jeg fødte . 

har en søn på 3 måneder (30/3)

vores familier tog det meget blandet , og der er ikk rigtig nogen venner tilbage .. 

Anmeld

24. marts 2011

kiwifrugten

Jeg har altid sagt jeg gerne ville ha børn inden jeg blev 25 år.

Men har altid fået atvide af lægen ( 3 forskellige ) at jeg ikke kunne få børn  Så jeg gik og sagde til mig selv at jeg hadet børn og sys de var klamme osv for at jeg ikke skulle blive ked af det over tanken ikke at kunne blive mor.

Men så skete det : På min 25 års fødselsdag til Pink i parken der blev jeg gravid  Og har nu termin om 28 dage :-) Så jeg når at føde inden jeg blir 26 wee det så fedt altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.