sådan ser man ud når man har væske på ørerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Milka

Skouboe skriver:

De er vildt fede

ah det var godt synes jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

ooo

Elsker at se billeder af dine skønne bøtter.

Selvom stakkels Luca ligner en der ikke er på toppen, så er hun nu en lækkermus alligevel. Håber snart at der kommer en løsning på hendes øreproblemer, for det er da ikke holdbart i længden at have det som hun har.

Anmeld

24. marts 2011

sarahb

Milka skriver:

ja, om tre uger. men vi står på afbudslisten også.

vores ørelæge er vildt god - og god med børn. men han er desværre også meget populær!

oki det var godt.. ellers kunne ham her anbefales.
Må jeg give dig et råd, at få tjekket hendes tungebånd og læbebånd med det samme, for hvis de skal klippes alligevel senere så skal det gøres under narkose igen, så kan ma ligeså godt gøre det samtidig.
Isaac fik klippet hans læbebånd samtidig da det var stramt og hans fætter fik klippet tungebåndet fordi det var for kort.
Så undgår man li en narkose.

Anmeld

24. marts 2011

Milka

sarahb skriver:

oki det var godt.. ellers kunne ham her anbefales.
Må jeg give dig et råd, at få tjekket hendes tungebånd og læbebånd med det samme, for hvis de skal klippes alligevel senere så skal det gøres under narkose igen, så kan ma ligeså godt gøre det samtidig.
Isaac fik klippet hans læbebånd samtidig da det var stramt og hans fætter fik klippet tungebåndet fordi det var for kort.
Så undgår man li en narkose.

ok hvad går det ud på, stramt tungebånd?? og det er noget ørelægen kan gøre også?

Anmeld

24. marts 2011

sarahb

Milka skriver:

ok hvad går det ud på, stramt tungebånd?? og det er noget ørelægen kan gøre også?

at den der streng under tungen er for kort/stram. Vores er en øre/næse/hals læge og ikke kun øre læge, ved ikk om det så var derfor han gjorde det. Og læbebåndet er det fra fortænderne op til læben, det var stramt på isaac og kan forårsage mellemrum mellem fortænderne på de store tænder når de kommer. Og han har jo i forvejen ret meget mellemrum, men det har hjulpet efter den blev klippet.

Anmeld

24. marts 2011

Milka

sarahb skriver:

at den der streng under tungen er for kort/stram. Vores er en øre/næse/hals læge og ikke kun øre læge, ved ikk om det så var derfor han gjorde det. Og læbebåndet er det fra fortænderne op til læben, det var stramt på isaac og kan forårsage mellemrum mellem fortænderne på de store tænder når de kommer. Og han har jo i forvejen ret meget mellemrum, men det har hjulpet efter den blev klippet.

det vil jeg bede ham om tjekke 

Anmeld

25. marts 2011

anna-jonas

Åhhhh...............Camilla, der fik du sgu' ram på mig. Sidder her og tørre tårer væk, fra øjenkrogen. Synes det er så synd for lille Luca, at hun har ondt. Det tager på humøret, når man kun er 2 år.

Håber at i kan mærke en forskel alle sammen, når hun har fået drænene.

Anmeld

25. marts 2011

Milka

anna-jonas skriver:

Åhhhh...............Camilla, der fik du sgu' ram på mig. Sidder her og tørre tårer væk, fra øjenkrogen. Synes det er så synd for lille Luca, at hun har ondt. Det tager på humøret, når man kun er 2 år.

Håber at i kan mærke en forskel alle sammen, når hun har fået drænene.

det gør også virkelig ondt at være vidne til 

hun liver dog gevaldigt op når hun kommer i vuggestue og ser sin hoppehest og sine små venner og jeg ved ikke at hun har decideret ondt, men måske trykker det? (ørelægen sagde at de enten reagerer ved at blive triste eller ved at slå på deres kolleger nede i vuggestuen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.