Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... mere eller mindre hele tiden
og sådan ser man ud når man står og tænder og slukker for den nye m-lampe iført overtræksbukser som man selv har taget på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Milka skriver: ... mere eller mindre hele tiden og sådan ser man ud når man står og tænder og slukker for den nye m-lampe iført overtræksbukser som man selv har taget på
nårh lille ven!!
jeg håber der efter et lille stykke tid med dræn bliver en verden til forskel!!
Skøøøønne bøtter...
.. og jeg håber at Luca snart får dræn i, så ørerne ikke bliver ved med at drille.
Ni-ko-li-ne skriver: nårh lille ven!! jeg håber der efter et lille stykke tid med dræn bliver en verden til forskel!!
håber jeg også
Skouboe skriver: Skøøøønne bøtter... .. og jeg håber at Luca snart får dræn i, så ørerne ikke bliver ved med at drille.
tak ... der går nogen uger endnu, desværre.
er tøjet kommet forresten?
Milka skriver: tak ... der går nogen uger endnu, desværre. er tøjet kommet forresten?
Ja, det kom igår Super mange tak
Du burde kunne se pengene imorgen.
sarahb skriver: lille mus...Har i fået tid til at få lagt dræn??Vi havde en sindsyg god øre læge til det og der fik vi tid inden for en uge maks til undersøgelse og så til dræn dagen efter...
lille mus...Har i fået tid til at få lagt dræn??Vi havde en sindsyg god øre læge til det og der fik vi tid inden for en uge maks til undersøgelse og så til dræn dagen efter...
ja, om tre uger. men vi står på afbudslisten også.
vores ørelæge er vildt god - og god med børn. men han er desværre også meget populær!
Skouboe skriver: Ja, det kom igår Super mange tak Du burde kunne se pengene imorgen.
hvad synes du om natdragterne?
Milka skriver: hvad synes du om natdragterne?
De er vildt fede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128