Maalene skriver:
Ja, vidste slet ikke man måtte være så "hård" ved maven... Hehe... Den fik godt nok nogle tryk og noget - men man er villig til hvad som helst for den lille guldklump 
Ihh, hvor sjovt - har drømt 2 gange (inden NF), at vi får en lille pige, så lidt sjovt, hvis vores drømme nu passer

Åhh ja, kender det aaalt for godt - vi skal til MD den 9/5, men har altså snydt, og har bestilt tid til en kønsscanning den 2/4 
Også fordi, at nu går vi jo og tror vi får en pige, og hvis vi så om 5 uger får og vide, at det er en dreng - tror jeg det bliver svært at omstille hjernen... Ikke fordi en dreng ikke er ligeså velkommen, selvfølgelig er han det - er fuldstændig ligeglad med kønnet, så længe h*n er sund og rask - men man får altså et andet forhold til maven, når man ved hvad det er for en, som gemmer sig derinde 
Har bestilt tid ved jordemoder.dk til 450 kr., tror også hun er ovre ved dig, hvis det er? 
Ja, det er skønt at have nogen og følges med 
Okay, der er mange som synes jeg er skør, når jeg siger, at jeg gerne vil have en hjemmefødsel, men kan bare mærke, at det er det helt rigtige for mig

Er I begyndt at snakke om navne? 
Og helt helt i orden med venskab 
Hehe nej det vidste jeg heller ikke, men hun sagde at den lille spunk ingenting mærkede... Men ja hvad man dog ikke er villig til at finde sig i for de små pus hehe.. 
Hehe ja det kunne da være meget sjovt hvis drømmene faktisk passer.. 
Jaa, vi har også godt overvejet om vi måske skal til en kønsscanning inden MD, især efter jeg fandt ud af de kan laves allerede fra 14+0..
Men ja jeg kan godt forstå I gerne lige vil have det afklaret inden i allerede har givet den bette i maven sin identitet, kunne godt forestille mig det var lidt underligt at gå og opfatte den lille som en pige, hvis det så viser sig det faktisk er en dreng.. 
Men ja jeg er også fuldstændig ligeglad med kønnet, bare min lille guldklump er sund og rask og har det godt.. 
Ja jeg kan se de har en klinik i Gentofte.. Vi har dog overvejet at bruge scanningsjordemoderen.dk i Kbh, der kan man få 20min scanning med en smule 3D/4D for 700..
Meen jeg skal lige ha overtalt kæresten hehe.. 
Jaa helt sikkert, det er rigtig dejligt.. Bare ærgerligt du bor så langt væk altså!! 
Jeg synes nu ikke du er skør, folk er jo forskellige og hvad der er det rigtige for én er jo ikke altid det rigtige for en anden jo.. 
Uuh ja det har vi efterhånden gjort riiigtig længe hehe, men synes bare det er SÅÅ svært at vælge hehe.. Især i blandt pigenavne... Vi er sådan rimelig sikre på et drengenavn, men igen, man ved jo aldrig om de ligner deres navn, så vi må jo nok vente til efter fødslen før vi rigtig kan sige noget.. 
Hvad med Jer? Har I nogle farvoritnavne? 
Iih det var godt hehe..