Billeder fra NF med spunken(lidt forsinket ;))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Frejsmor

Såå kommer der lige et par billeder af det lille vidunder fra vores NF scanning, dem fik jeg jo ikke lige lagt ind sammen med updaten efter scanningen...

Meen min scanner den drillede altså og ville bare ikke som jeg, så det er billeder taget med mobilen, så kvaliteten er ikke heelt i top, men jeg håber da alligevel i kan se den lille fine spunk!!

Billederne er fra d. 14/3 da jeg var 12+1 med den lille spunk!!

Knus og kram

Channie(13+3)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

twinny

nååå så fint lille bebs ser ud....

Nu glæder jeg mig til jeg skal....

Anmeld

23. marts 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

nååå så fint lille bebs ser ud....

Nu glæder jeg mig til jeg skal....

Taaark...

Ja det kan du i hvert fald godt glæde dig til, det er nogle fine billeder hun fik taget til mig...

Glæder mig til update fra dig når du har været afsted!!

Anmeld

23. marts 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Taaark...

Ja det kan du i hvert fald godt glæde dig til, det er nogle fine billeder hun fik taget til mig...

Glæder mig til update fra dig når du har været afsted!!

ja, skal nok ligge billeder ind....

Anmeld

23. marts 2011

Happiness

Nuurhrhh Sød lille spunk!

Glæder mig til at høre om det er en lille prins eller prinsesse der gemmer sig i hulen

Forresten mener jeg heller ikke at man må scanne billedet ind, det smelter vidst farverne. Men synes da de ser fine ud, selv om det er mewd mobilen

Anmeld

23. marts 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Nuurhrhh Sød lille spunk!

Glæder mig til at høre om det er en lille prins eller prinsesse der gemmer sig i hulen

Forresten mener jeg heller ikke at man må scanne billedet ind, det smelter vidst farverne. Men synes da de ser fine ud, selv om det er mewd mobilen

Taaark... Jeg synes jo også min lille spunk er rigtig dejlig hehe..

Uuh det glæder jeg mig godt nok også til hehe.. Har drømt det bliver en dreng, så nu må vi se om det holder stik..

Uuh det er da godt du siger det hehe, så vil jeg ikke forsøge mig mere med det... Men ja jeg synes nu også de er blevet okay selvom det var med mobilen, man kan da i hvert fald godt se at det er en dejlig lille spunk..

Anmeld

23. marts 2011

Maalene

Århh, hvor fint

H*n ligger og vinker

Gjorde vores lille prinsesse også

Anmeld

23. marts 2011

Frøken J.

Sikke en dejlig unge du gemmer på der!!

Anmeld

23. marts 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Århh, hvor fint

H*n ligger og vinker

Gjorde vores lille prinsesse også

Jaaarh spunken viste bare det heele frem for mor og far, det var så dejligt at se som den vinkede og spakede derud af med de fine små ben hehe!!!

Iih det så dejligt at se de små hygge rundt derinde hehe..

Tillykke med din veloverståede NF scanning...

Anmeld

23. marts 2011

Frejsmor

Secrets skriver:

Sikke en dejlig unge du gemmer på der!!

Taaak.. Jeg er godt nok også helt betaget af den lille spunk, det var en fantastisk oplevelse at se h*n ligge og gøre sig til og hygge rundt i sin lille hule!!

Du kan godt glæde dig til i morgen, håber I får en rigtig dejlig oplevelse!!! Glæder mig til update!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.